فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

اگر در مطالعه و پژوهش انگیزه کافی ندارید، این ویدئوی انگیزشی را از دست ندهید 2

اشتراک گذاری این مطالب در:


حرکت در مسیر موفقیت همواره سختی های خودش را داره. در مسیر رسیدن به موفقیت باید آماده باشین تا با دردها و رنج های پیش روتون مبارزه کنید. باید بتونید دردها و مشکلات را مبارزه کنید. اگر نتونید این کارها را بکنید، میشید یکی مثل بقیه و تسلیم میشید.

چه بخواهید، چه نخواهید، این سختی ها و رنج ها هستند که آدما را مثل فولاد آبدیده با تجربه می کنند و لذت موفقیت را دوچندان. پس سعی کنید از مشکلات و سختی های مسیر زندگیتون فرار نکنید و با اونها دست و پنجه نرم کنید.

بر اساس همین نگرش، درس خوندن، مطالعه و دانشگاه رفتن هم سختی های خاص خودش را داره. شاید فکر کنید باید استعداد درس خوندن را داشته باشید تا موفق باشید؛ اما اینطور نیست؛ چرا که تلاش و پشتکار از استعداد هم مهمتره. بنابراین قدر فرصت ها را بدونید و از روزهای جوونیتون نهایت استفاده را ببرید.

از «نه شنیدن» نترسین و ناامید نشین. مردم زیادی بودن که به خاطر نه شنیدن و تسلیم شدن تا مرز موفقیت رفتن اما بهش نرسیدن. چه اهمیتی داره که مردم ایده های شما را نبینن و درک نکنن؟ مهم اینه که شما به خودباوری رسیده باشین و به راه و هدفتون ایمان داشته باشین.

پس به یاد داشته باشید و باور کنید مشکلات بخشی از زندگی هستند، نه تمام زندگی. کار شما هم مبارزه و برطرف کردن مشکلات و سختی ها هست، نه تسلیم شدن.

حرف آخر اینکه پیشنهاد میدم این ویدئوی انگیزشی زیبا را تماشا کنید، تا بهتر بتونید خودتون را باور کنید.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

3 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست