فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

قهرمان خودت باش متیو مک کانهی

اشتراک گذاری این مطالب در:

عبارت « قهرمان خودت باش » به این معناست که الگوی زندگی خودتان باشید. افرادی مثل متیو مک کانهی یکی از کسانی بود که آینده خود را الگو قرار می داد. اگر هدف مشخصی برای زندگی ندارید اما می خواهید در زندگی خوشبخت باشید، باید ابتدا برای خود الگو پیدا کنید. داشتن هدف شما را از بلاتکلیفی رها می کند. در این صورت وقت خود را برای رسیدن به هدف صرف می کنید.

وقتی هدف نداشته باشید، از گذشتن زمان ناراحت نمی شوید. اما وقتی چند سال از زندگی به بطالت می گذرد و بعد به زندگی خود نگاه می کنید و هیچ پیشرفت و تغییری را مشاهده نمی کنید، پشیمان می شوید که آنهم فایده ندارد. مگر اینکه بخواهید از زمان حال و آینده استفاده کنید.

قهرمان خودت باش متیو مک کانهی

چطور قهرمان خودت باشی

برای اینکه بتوانی قهرمان زندگی خودت باشی، باید از فرصت ها نهایت استفاده را ببری. در عین حال از مهارت ها و استعدادهایی که اکنون دارید، نهایت استفاده را ببرید. بیشتر افرادی که از فرصت های خود استفاده نمی کنند، تصورشان این است که باید دوره های آموزشی را با هزینه های بالا طی کنند. در صورتی که شما می توانید از همان اطلاعات و مهارت های اندک خود نهایت استفاده را ببرید.

برای قهرمان شدن انجام کارهای خارق العاده مد نظر ما نیست و هدف این نیست که دیگران شما را تحسین کنند. قهرمان خودت باشد یعنی اینکه به گونه ای زندگی کنید که هیچ گاه از کاری که نکردید پشیمان نشوید. آینده را در نظر بگیرید و روی آن تمرکز کنید.

بهترین کسی که می تواند به شما راهنمایی و مشاوره بدهد، خودتان هستید. زیرا به توانایی ها و استعدادهای خود به طور کامل مسلط هستید. همچنین نقاط ضعف خود را هم می دانید و می توانید براحتی عواملی را که باعث می شود از موفقیت فاصله بگیرید، کنار بزنید. به عنوان مثال شما می دانید که چه چیزی باعث حواس پرتی تان می شود. زمانی که در تمرکز بر روی یک موضوع یا هدف هستید، عوامل حواس پرتی را پیدا می کنید و روی هدف متمرکز می شوید. حتی بهترین مشاورها و روانشناسان هم نمی توانند بهترین راهکار موفقیت را در مقابلتان قرار دهند.

هدفمند زندگی کنید

وقتی در زندگی هدف مشخصی داشته باشید تمام کارهای شما تحت تاثیر هدف می شود. برای مثال قصد دارید تا 6 ماه آینده یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید. برای این کار به اطلاعات زیادی در مورد نحوه راه اندازی کسب و کار، مهارت، نیروی کار، سرمایه مالی، ساختمان برای کار و … نیاز دارید. شما 6 ماه فرصت دارید تا شرایط لازم برای این کسب و کار جدید را فراهم کنید.

از جمله اینکه اطلاعات زیادی در مورد شرکت های مشابه جمع آوری کنید. نیروهای کار متخصص و ماهر پیدا کنید که قادر باشند با شما همکاری کنند. سرمایه مالی مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار را فراهم کنید و اگر لازم شد اسپانسر مالی پیدا کنید. مطمئنا انجام این کارها به تلاش و سعی زیادی نیاز دارد که تمام 6 ماه باید روی آن کار کنید.

شما هم می توانید قهرمان زندگی خودتان باشید. با خود ساخته همراه باشید و این ویدئوی انگیزشی مفید را از دست ندهید.

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست