فیلموبلاگویدئوهای آموزشی

قانون جذب – افکارت رو کنترل کن

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

 

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که به چیزی فکر کنید و آن موضوع به همان شکلی که تصورش را می کردید، اتفاق بیفتد؟ در واقع این همان قانون جذب است. زمانی که به موضوعات خوب و مثبت فکر می کنید، آن اتفاقات گوارا و مطلوب به همان شکلی که می خواهید رخ می دهد.

عالم هستی و کائنات مثل یک آینه عمل می کند که نور ناشی از ذهن و افکار ما بر روی آن می تابد. این نور دوباره به سمت خود ما بر می گردد. حال اگر کسی به طور مداوم از خودش افکار مثبت (همان نور) را ساطع کند، این نور باعث روشنی بخش زندگی خودش می شود. اما افکار منفی و تاریک نمی تواند زندگی کسی را از وضعیت کنونی بهتر کند. بلکه فقط باعث درگیر شدن و غوطه ور شدن در مشکلات می شود.

روش های کنترل افکار

برای این که قانون جذب به نفع ما عمل کند و آنچه را که می خواهیم بدست آوریم، باید افکار را کنترل کنیم. کنترل افکار به این معناست که افکار منفی را کنار بگذاریم و به جای آن افکار مثبت و روشنی بخش را جایگزین کنیم. اما این کار به راحتی انجام نمی شود و باید تلاش و تمرکز زیادی روی این موضوع داشته باشیم. در ادامه چند راهکار عملی برای غلبه بر افکار منفی ارائه می دهیم:

پیدا کردن سرگرمی های مورد علاقه

اگر ذهن روی یک کار مورد علاقه متمرکز شود، از افکار منفی و بیهوده فاصله می گیرد. درست مثل یک نقاش که تمامی فکر و ذهن او به تصویر کشیدن پدیده ها و سوژه های مورد نظرش است. حتی اگر با او صحبت کنید، آنقدر حواسش پرت کارش است که پاسختان را به درستی نمی دهد. دلیل این موضوع علاقه وافر این نقاش به کارش است. پس اولین راهکار ما برای غلبه بر افکار منفی و کنترل آنها، پیدا کردن یک سرگرمی مورد علاقه است.

کنترل افکار

کنترل افکار برای تاثیرگذاری بر قانون جذب

دومین راهکار برای تاثیرگذاری بر روی قانون جذب تقویت قدرت تمرکز است. به این معنا که روی هر کاری که انجام می دهیم با آگاهی کامل باشد. بیشتر کارهایی که ما در طی روز انجام می دهیم ممکن است با انتخاب آگاهانه باشد. اما به دلیل تسلط ما بر روی آن کار به صورت غیرارادی آن را انجام می دهیم. به عنوان مثال غذا خوردن یک کار روزمره و همیشگی است که روی آن مسلط هستیم. زمان گرسنگی با خودآگاهی به سمت غذا و نوشیدنی می رویم. اما زمانی که شروع به غذا خوردن می کنیم دیگر تمرکز و آگاهی روی آن نداریم.

به بیان دیگر ما به کارهایی که همیشه آنها را انجام می دهیم عادت می کنیم و این عادت باعث می شود تا تمرکز کمتری روی آن داشته باشیم. حال برای اینکه بتوانید روی امروز و کارهای روزمره خودآگاهی و تمرکز داشته باشید، باید تغییراتی را در خود انجام دهید. برای مثال تغییر کاربری دست چپ و راست می تواند قدرت تمرکز ما را بیشتر کنید. در این صورت با آگاهی کارها را انجام می دهیم و همین موضوع از افکار منفی جلوگیری می کند و باعث می شود فقط روی کاری که انجام می دهیم متمرکز شویم.

ادامه این مطلب را در ویدئوی انگیزشی مشاهده کنید.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

3 دیدگاه. Leave new

  • عالیه ممنون …
    بابت این همه ویدیو خیلی خیلی سپاسگذارم ….

    پاسخ
  • عشق قانون جذب
    تیر 18, 1398 2:20 ب.ظ

    سلام عالی بود
    مقاله جامع و کاملی بود.

    دوستان قانون جذب واقعا عمل میکنه به شرطی که باورش کنید.
    من خواندن کتاب بخواه تا برآورده شود کوین ترودو را حتما توصیه میکنم.
    زندگی من را از طریق قانون جذب زیرو رو کرد.

    سپاس

    پاسخ

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست