فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

فراموش کن الآن کی هستی ، خودتو از اول بساز

اشتراک گذاری این مطالب در:

اگر فکر می کنی وقتی برای شروع دوباره نداری، حتما این مطلب رو تا انتها بخون.

یکی از مشکلاتی که باعث میشه ما دوباره شروع نکنیم، این هست که فکر می کنیم وقتمون تموم شده یا دیگه فرصتی نداریم. خیلی ها میگن ای بابا دیگه از ما گذشته. در حالی که اگر بشینید و حساب کنید برای شروع دوباره به مدت زمانی به اندازه یک قرن نیاز ندارید! چون تصور برخی این هست که اگر بخوان دوباره شروع کنن فایده ای نداره. مثلا کسی که سن 40 سال رو رد کرده و حالا همه چیزشو از دست داده، فکر می کنه اگر بخواد دوباره شروع کنه خیلی دیر میشه و سن 90 سالگی به همه چیز میرسه. پس برای اینکه این افکار تو ذهنتون نیاد راهکارهای زیر رو مد نظر داشته باشید:

اول از همه برای خودتون الگوسازی کنید

وقتی الگو داشته باشید فاصله دور یا نزدیکی خودتون رو با الگو در نظر می گیرید. مثلا دوست یا همکار من تو شغلش موفق هست. این موفقیتش رو در 3 سال اخیر بدست آورده. پس اگر منم بخوام مثل اون باشم باید 3 سال کار کنم و زحمت بکشم. در این صورت 3 سال بعد به موقعیت دوستم میرسم. تا زمانی که الگوی مشخصی نداشته باشید، سرگردان و حیران هستید. چون نمیدونید دقیقا باید به کجا برسید و چقد زمان نیاز دارید.

بهانه گیری نکن و خودتو از اول بساز

اگر با بهانه گیری دنبال این هستی که کاری رو شروع نکنی، بهتره از همین الان شروع به کار کنی. از همین حالا قانون 5 ثانیه مل رابینز شروع کن. این قانون به شما می گه که می تونید براحتی زندگی خودتون رو تغییر بدین. وقتی زندگی شما هیچ تغییر مثبتی نداره، با قانون 5 ثانیه می تونید براحتی بر همه چیز غلبه کنید. این قانون یک ابزار ساده و آسان برای خنثی کردن و از بین بردن موانع فکری و ذهنی ما هست. دیگه بهانه گیری تمومه و باید با پایان یافتن شماره 5 کارتون رو شروع کنید.

خودتو از اول بساز

برنامه ریزی رو فراموش نکن

برای شروع هر کاری باید قبلش طرح و برنامه مشخصی داشته باشید. حتی وقتی به برنامه نگاه میکنی و در انتهای برنامه موفقیتت رو میبینی، امیدوارتر میشی. با همین استراتژی میتونی به چیزهایی که میخوای برسی. اعتماد به نفست رو بازیابی کن. وقتی به خودت اطمینان کامل داشته باشی، راحت تر می تونی به شروع دوباره فکر کنی.

شاید یکی از دلایلی که باعث میشه گاهی وقتا از شروع دوباره منصرف بشیم، نداشتن اعتماد به نفس کافی هست. فکر میکنیم از هوش کافی برخوردار نیستیم. یا اینکه سنمون بالا رفته و دیگه دیر شده یا حتی نداشتن زیبایی ظاهری رو هم دلیل عدم موفقیت می دونیم.

به سر و وضع خودتون رسیدگی کنید تا ابتدا زیبایی های ظاهریتون رو ببینید. بعد به این فکر کنید که از هوش هیجانی بالایی برخوردار هستید. اگر نبودین چرا به فکر شروع دوباره افتادین؟ همیشه کسایی به فکر پیشرفت هستن که هوش هیجانی بالاتری دارن. وگرنه شما هم مثل خیلی های دیگه بیخیال همه چیز بودین.

اینفیلم انگیزشی شما رو به آغاز دوباره تشویق می کنه. هر چیزی که بودید رو فراموش کنید و از اول شروع کنید. خودساخته به شما پیشنهاد می کند این ویدئو را تا انتها ببینید و از آن برای انگیزه بیشتر و بهره ببرید.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست