فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

عبارات تاکیدی چطور باعث موفقیت شما می‌شوند؟

اشتراک گذاری این مطالب در:



تاثیر عبارت تاکیدی بر روی موفقیت

عبارات تاکیدی یعنی جملاتی که بر روی ذهن و فکر و کارهای شما تاثیرگذار هستند. وقتی از عبارات تاکیدی صحبت می شود یعنی در طی روز جملاتی را مدام با خود یا در مکالمات روزمره تکرار می کنید. این جملات به دلیل تکرار زیاد روی ذهن تاثیر می گذارند. مثلا کسی که مدام جملات منفی، ناامید کننده و دلسرد کننده را به کار می برد، به تدریج این جملات ملکه ذهن و فکرش می شود.

مدام عادت دارد در تنهایی با خود و یا با دیگران بگوید من بدبخت هستم. تکرار این جمله باعث می شود تا فرد به این باور برسد که واقعا بدبخت است. تاثیر عبارات تاکیدی همیشه به خودتان باز می گردد. چه خوب و چه بد فکر کنید، این جملات بر روی زندگی تان تاثیرگذار است.

عبارات تاکیدی چطور باعث موفقیت شما می‌شوند؟

چطور عبارات تاکیدی را بیان کنیم؟

در ابتدا باید بتوانید عبارات تاکیدی خود را تغییر دهید و جملات تاثیرگذار و مثبت انتخاب کنید. اگر به جملات و عبارت تاکیدی منفی عادت کرده اید، به تدریج آن را کنار بگذارید. کافیست زمانی که جملات را روی زبان می آورید با اطلاع و آگاهی باشد. بسیاری از ما جملاتی را روی زبان می آوریم که روی آن آگاهی نداریم و به صورت ناخودآگاه روی زبان آورده می شود. پس باید مراقبت تک تک جملاتی که می گوییم باشیم و سعی کنیم از گفتن جملات منفی خودداری کنیم.

برای اینکه بتوانید عبارات تاکیدی را انتخاب کنید، جملاتی باید باشند که در زمان حال هستند. برای مثال بگویید من ثروتمند هستم. من خوشبخت هستم و جملاتی که آینده خود را به زمان حال می آورید. در واقع هر چیزی را که آرزو دارید، به اکنون وصل کنید.

برای تاثیرگذاری عبارات تاکیدی باید زمان باید روی آن تمرکز داشته باشید. به گونه ای جملات را بیان کنید که گویی واقعیت محض است. این جملات باید با احساس خوب و مثبت بیان شود. به گونه ای که انگار به خواسته ها و آرزوهای خود رسیده اید و از این بابت مسرور و شادمان هستید.

اگر در زمان بیان عبارات تاکیدی با احساس تر باشید، شانس دستیابی به موفقیت هم بیشتر می شود. حتما در مورد قانون جذب شنیده اید که کائنات صدای ما را می شوند. زمانی که به چیزهای خوب فکر کنیم، قطعا کائنات احساساتمان در می یابند. ارتعاشات ناشی از این احساسات توسط کائنات پاسخ داده می شود. سعی کنید عبارات تاکیدی را با صدای بلند بگویید تا به این کار عادت کنید. به تدریج خودتان از شنیدن این جملات لذت می برید.

بهترین زمان برای تاکید و گفتن جملات تاکیدی شب ها قبل از خواب و صبح ها بلافاصله بعد از بیدار شدن است. زیرا در آن زمان با خودتان خلوت کرده اید و بهتر می توانید روی جملات و عبارات تاکیدی تمرکز کنید. پس با احساس و تمرکز آنها را ادا می کنید که مطمئنا تاثیری بیشتری بر روی ذهن می گذارد.

ادامه این مطلب را می توانید در ویدیوی انگیزشی عبارات تاکیدی مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست