فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

ویدیو:عاشق خودمم (2): این ویدئوی انگیزشی را هر روز صبح ببینید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360

 

برای بعضی ها این جمله خیلی بدیهی به نظر می رسد و برای بعضی ها غیر ملموس ترین جمله ای است که می توانند تصور کنند. تو جزو کدام دسته هستی؟ می توانی به خودت بگویی من عاشق خودم هستم؟ شاید فکر کنی که هستی. اما عشق به خود چی است؟ به امروزت فکر کن. به کارهایی که انجام دادی. به آدم هایی که با آن ها وقت گذراندی. به تک تک لحظه های امروزت فکر کن. چقدر از کارهایی که کردی و چقدر از زمان هایی که به بودن در کنار دیگران اختصاص دادی در جهت بهبود و پیشرفت خودت بود؟

آیا بودن با آدم ها و وقت گذرانی با آن ها را انتخاب کردی یا از سمت دیگران انتخاب شدی؟ چقدر دوستانت را، اطرافیانت را آگاهانه انتخاب کردی؟ چقدر برای حسی که از آن ها می گیری و وقتی که به آن ها اختصاص می دهی ارزش قائل هستی؟ آیا بودن با این آدم ها تنها گزینه ای برای وقت گذرانی و تنها نبودن است، یا بودن با آن ها فرصتی برای شاد بودن، لذت بردن و بهبود خودت است؟

مدام تکرار کن عاشق خودم هستم

عاشق خودم هستم رو مدام با خودتان تکرار کنید تا عزت نفس شما افزایش یابد.  زمانی که من این حرف را میزنم یعنی من مسئولم. در برابر هر چیزی که در زندگی من اتفاق می افتد و هر تاثیری که از دیگران و دنیای اطرافم می گیرم مسئولم.

من در برابر آدم هایی که انتخاب می کنم مسئولم. چقدر عاشق خودت هستی؟ چقدر برای خودت ارزش قائل هستی؟ خودت را قربانی شرایطتت می دانی؟ فکر می کنی در این شرایط گیر افتادی و کسی باید نجاتت بدهد؟ من عاشق خودم هستم یعنی من کنترل زندگی ام را در دست دارم. یعنی من انتخاب می کنم که کجا باشم، با چه آدم هایی باشم و چگونه زندگی کنم. اگر دور و برت از آدم هایی پر شده است که چیزی به تو اضافه نمی کنند، انرژی ات را می گیرند و ارزشی برایت قائل نیستند یعنی خودت برای خودت ارزش قائل نبودی. یعنی عاشق خودت نبودی.

عاشق خودم هستم یعنی چی؟

عاشق خودت بودن یعنی قدم برداشتن برای بهبود زندگی ات. یعنی دست از قربانی بودن برداشتن. یعنی بپذیری که تو در برابر تمام شرایطی که داری مسئولی و باید آگاهانه انتخاب کنی. اگر آدم های زندگی ات را دوست نداری مجبور به وقت گذرانی با آن ها نیستی. من عاشق خودم هستم یعنی من ترسی از تنها بودن با خودم ندارم. یعنی من تنها بودن با خودم را به بودن با افرادی که جز دردسر، ناراحتی و پسرفت چیزی برایم ندارند ترجیح می دهم. یعنی من آدم های زندگی ام را آگاهانه انتخاب می کنم. یعنی من دیگر یک قربانی نیستم، بلکه یک حاکمم. من پادشاه زندگی خودم هستم. من باید بهترین ها را برای خودم به دست بیاورم. عاشق خودت بودن یک انتخاب نیست، یک وظیفه است. وظیفه ای که تک تک ما نسبت به وجود با ارزش خودمان داریم.

خود ساخته از شما دعوت می کند این ویدئوی انگیزشی عاشق خودم هستم زیبا را ببینید.

مقالات پیشنهاد شده

4 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست