فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

صبور باش این یه قدرته – ویدئو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

یکی از رمزهای موفقیت این است که در برابر سختی ها صبر و حوصله داشته باشید. صبور باش به این معناست که سریع تسلیم نشوید. بلکه کمی فرصت دهید تا زمان بگذرد و حال روحی شما به حالت اول برگردد. زمانی که مشکلی رخ می دهد، اولین چیزی که از دست می رود، روحیه است. در ادامه به تکنیک هایی می پردازیم که می تواند برای رفع این مشکل به شما کمک کند.

چطور می توانم صبور باشم؟

برای صبور بودن به روش های زیادی پیشنهاد می شود. برای مثال زمانی که با یک مشکل یا مشاجره سخت روبرو می شوید، به جای اینکه از خود واکنش تندی نشان دهید، سکوت کنید. کمی صبر و حوصله در پاسخگویی باعث می شود تا فکرتان بهتر عمل کند. لحظه های عصبانیت و خشم فقط چند لحظه به عاقبت حرف ها و کارهایی که می کنید، فکر کنید. آیا بعدها از زدن این حرف ها پشیمان نمی شوید؟

به دعواها و مشکلات قبلی در زندگی فکر کنید. زمانی که با یکی از نزدیکان مشاجره سختی داشتید و بدون اینکه صبور باشید، هر چه خواستید گفتید. بعد که آشتی کردید از حرف های خود پشیمان نشدید؟ آیا از کاری که کردید پشیمان نشدید؟ بدون شک اغلب ما در موقع عصبانیت کارهایی می کنیم و حرف هایی می زنیم که بعدها از آن سخت پشیمان می شویم. وقتی این اتفاق می افتد به خود قول دهید دفعه بعد اگر مشاجره ای رخ داد صبور باشید. این کار به مرور زمان باعث می شود در تمام کارها با صبر و حوصله رفتار کنید.

صبور بودن چه مزیت هایی دارد؟

صبور بودن باعث می شود تا راحت تر مشکلات را بپذیرید. مطمئنا مشکلات و سختی به زندگی عادی ضربه وارد می کنند. اما کسانی موفق هستند که صبر و حوصله بیشتری دارند. آنها به جای اینکه در مقابل سختی ها سر تسلیم فرود بیاورند، دوباره بلند می شوند. صبر کردن فرصت های پیش رو را هم بیشتر می کند. برای مثال یک تولیدکننده می خواهد برای محصولات خود قیمت تعیین کند.

اگر او صبور باشد به جای اینکه بخواهد آنها را با قیمت بالا بفروشد و سود بیشتری عایدش شود، با قیمت کم و متعادل آنها را راهی بازار می کند. شاید در کوتاه مدت سود زیادی عایدش نشود، اما در بلند مدت سود زیادی خواهد کرد. بیشتر کسانی که در دنیای تجارت هستند و یا قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارند، با صبور باشند.

صبور بودن برای کسانی که تازه وارد یک مسیر می شوند و می خواهند به موفقیت دست پیدا کنند، ضرورت بیشتری دارد. زیرا ممکن است سختی ها و مشکلات غیرقابل پیش بینی در مقابلشان قرار بگیرد. در این صورت باید در مقابل این مشکلات و موانع صبور باشند. افراد موفق کسانی هستند که در این رابطه صبر زیادی داشته اند. آنها با وجود مشکلات و سختی ها تسلیم نشده اند و صبر کرده اند تا به هدف خود دست پیدا کرده اند. پس اگر می خواهید به موفقیت برسید در مقابل سختی ها صبور باشید.

ادامه این مطلب را در ویدئو انگیزشی مشاهده کنید.

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست