انگیزشیمقالهوبلاگ

شما می توانید، حتی در پنجاه سالگی!

اشتراک گذاری این مطالب در:

بسیاری از مردم بر این باورند که وقتی سنشان بالا می رود؛ مثلا 40 یا 50 ساله می شوند، دیگر نمی توانند دست به کارهای بزرگ بزنند و کار آفرینی کنند. اما من این جا هستم تا به شما بگویم این یک باور و تفکر غلط است. چرا که اگر کسی بخواهد کاری را انجام دهد در هر سن و سالی می تواند. حتی شروع یک کار در سن و سال بالاتر به دلیل کسب تجربه های زیاد می تواند یک برگ برنده بیشتر محسوب شود.

بد نیست بدانید که بسیاری از صاحبان کمپانی های مشهور، کارشان را در سن و سال بالا شروع کردند. برای مثال سیدنی فرانک که قهوه گریم را در 77 سالگی ایجاد کرد، تا زمانی که نام تجاری خود را به Bacardi به 2.3 میلیارد دلار فروخت نیز دست از کار نکشید و رکورد نداشت. از این اتفاق ها زیاد می افتد. فقط باید خودتان را باور داشته باشید.

من چند وقت پیش یک ویدیوئی را منتشر کردم که 6 دقیقه برای 60 سال بعد از زندگی شما نام گذاری شده بود! اگر شما 52 ساله هستید، من این جا هستم که به شما بگویم که کار برای شما تمام نشده است. اگر این طور فکر نمی کنید، ممکن است وقت آن باشد که سنتان سه برابر شود و واقعا بر روی این افزایش سنتان از ساعت 7:00 عصر تا 2:00 صبح تمرکز کنید! در پایان روز به این بیندیشید که چرا می خواهید در این دنیا باقی بمانید؟ چه تأثیری دارید؟ سعی کردید چه کار مفیدی انجام دهید؟ من می دانم که می توانید این کار را انجام دهید و می خواهم که آن را انجام دهید.

من اینجا هستم که به شما بگویم که می توانید. بگویم که من به شما ایمان دارم. بسیاری از افراد می توانند کارآفرینان خوبی باشند و یا دارای دیپلم کارآفرینی باشند؛ اما به اندازه کافی خوش شانس نیستند که بتوانند در دورانی که کارآفرین خوبی به نظر می رسند شانسشان عملی شود. در حال حاضر به دلیل تلفن های هوشمند و اینترنت، هر کسی یک شانس خواهد داشت.

برای کسی که مدت 30 سال تحت برنامه خاصی کار کرده است، شروع یک کار جدید ، سخت است. مثلا ممکن است احساس کند ورزش برای جوانان است؛ اما این تفکر غلطی است.

اگر شما یک زن 72 ساله با DNA مناسب هستید، شما نیز به اندازه یک مرد 27 ساله  شانس پیروز شدن خواهید شد. اما، شما بر خلاف مردم جامعه که فکر می کنند یک شخص 50 ساله نمی تواند پیروز شود فکر می کنید!

اگر شما 40، 50، 80 ساله، زن یا مرد باشید، اگر به اندازه کافی خوب باشید، می توانید پیروزی های خود را به دست آورید.

من واقعا بر این باورم که اگر شما یک زن خانه دار 40 ساله با دو بچه یا یک بچه شهروند هستید که هیچ پولی ندارد، به دلیل وجود اینترنت، فرصت های بیشتری برای ایجاد شغل برای خودتان خواهید داشت. ما در دوران بزرگی زندگی می کنیم که کارآفرینی در سراسر جهان به معنای واقعی کلمه در نوک انگشتان شماست. فقط کافیست خودتان را باور کنید.

بنابراین دوستان من، افراد موفق اجازه نمی دهند که افراد 18 تا 25 ساله تنها کسانی باشند که این شانس را برای موفقیت داشته باشند. به هر حال، بدون توجه به سن، اینترنت در دسترس همه می باشد.

اگر گوشی هوشمند دارید، نمی توانید شکایت کنید.

همه ما می خواهیم زندگی طولانی تری داشته باشیم. این یک فرصت واقعی استب رای یک شخص 58 ساله که در حال خواندن این مطلب است، ممکن است 40 سال دیگر زندگی کند. چهل سال  قادر به انجام کاری است که دوست دارد. این، یک اتفاق بزرگ و عالی است . شروع به کار کردن و آموزش استفاده از Instagram و…. کنید. این برنامه ها فقط مخصوص  یک جوان نیست. مثل این است که شما هیچ وقت رانندگی نکردید و با تمرین آن به نوعی یاد گرفتید که این کار را به خوبی انجام دهید!

همه چیز یک مهارت است که می توانید بیاموزید. در دنیای واقعی امروز امکان شروع فرصت های شغلی بسیاری وجود دارد. در واقع به نظر من، احتمالا در ساخت یک شرکت یک شخص 50 ساله بیشتر از 18 ساله موفق خواهد بود و تجربه بهتری خواهد داشت.

18 ساله ها نابغه و مشتاق هستند. آن ها همچنین دارای تجربه ای واقعی هستند که می توانید بر روی آن سرمایه گذاری کنید. شما می دانید که چه کاری رو انجام دهید و یا انجام ندهید، این یک چیز واقعا ارزشمند است!

اما اگر جوان و دارای هیجان خوبی نیستید، این باعث نمی شود که شما ندانید که چگونه یک کسب و کار ایجاد کنید، می توانید از استعداد زیادی که در جوانان امروز وجود دارد استفاده کنید؛ یا می توانید خودتان شروع به یاد گیری کنید تا موفق شوید. تنها تفاوت بین من در 41 سالگی و بقیه شما این است که من این کار را انجام می دهم و آن چه را که توجه مردم در آن است یاد می گیرم. من انرژی خود را برای ارجاع آن به بازار به کار می گیرم. امروز بازار کار اینستاگرام است و فردا می تواند چیزی دیگری باشد. شما باید خودتان را هماهنگ کنید و سازگاری داشته باشید.

این مقاله برای یک دلیل نوشته شده است. من می خواهم  جرقه انفجار برای هر 40 تا 60 ساله ای ایجاد کنم تا آنان کارآفرینان در جامعه ما باشند. من در چشم های جوانان 19، 20، 25 ساله می بینم که احساس می کنند فقط حق دارند که کار آفرین باشند. این موضوع پوچ است! همه می توانند کار آفرین باشند.

لحظه ای که دیگر باور ندارید لحظه ای که از دست داده اید. من این جا هستم که به شما بگویم که هنوز می توانید برنده شوید.

فقط برای یادآوری شما می گویم، چند تن از کارآفرینان، شرکت های خود را در 40، 50، 60 و 70 زمانی که مردم فکر می کردند که این کار بیش از حد دشوار است ایجاد کرده اند. سیدنی فرانک که قهوه گریم را در 77 سالگی ایجاد کرد، تا زمانی که نام تجاری خود را به Bacardi به 2.3 میلیارد دلار فروخت نیز دست از کار نکشید و رکورد نداشت. از این اتفاق ها زیاد می افتد.

بنابراین، من به شما می گویم که به جای تماشای کارخانه ها ، به جای تلاش برای رفتن به هر بازی بیس بال و یا صرف نوشیدنی، من 2 ساعت اضافه دارم که می توانم به این اختصاص دهم که ببینم آیا می توانم کارهای سخت را انجام دهم یا خیر؟

برای 40، 50 و 60 ساله هایی که در حال خواندن این مطلب هستند، من می خواهم دو مورد را در نظر بگیرند.

البته شما می توانید گلف را انتخاب کنید، یا می توانید شرکت لوازم حیوان خانگی را راه اندازی کنید، زیرا تمام شما در زندگی حیوانات را دوست دارید و می خواهید آن ها را داشته باشید. شما می توانید عکس های زیبا از سگ ها ارسال کنید و شروع به انجام بررسی ها در مورد کمربند، غلاده ها و غذاهای سگ کنید و خیلی زود می توانید مشتری جذب کنید.

برای چیزهایی که باید به خوبی انجام شود، باید مهارت زیادی یاد بگیرید. فرصت را در دست بگیرید. به آن حمله کنید. در غیر این صورت قصد دارید هنگامی که شما 90 ساله هستید، پشیمان شوید که چرا هرگز آن کسب و کار را انجام نداده اید؟

من تقریبا احساس می کنم که اکنون 41 سال است که من مجبور هستم الهام بخش باشم؛ چون صادقانه احساس می کنم که من 21 ساله هستم. این فقط چیزی است که من انجام می دهم و من فکر می کنم فرصتی عظیم برای الهام بخشیدن به نسلی است که سزاوار آن هستند.

من هم دردی زیادی دارم،  من متوجه شدم که چقدر باید دیوانهو جسور باشم که همه چیز را فرا بگیرم و متوجه شوم … شما حتی نمی توانید تصور کنید که وقتی من نیمی از سن خود را داشتم، از این که یک کارآفرین شدم چقدر خوشحال شدم.

شما باید مارک زوکربرگ بعدی باشید. این یک اتفاق ممکن است. در نهایت این را بدانید که کارآفرینی به معنای آزادی است. شما رئیس خود و زندگیتان هستید. من فقط می خواهم مردم برنده شوند، من فکر نمی کنم شما همه حس مرا درک کنید!

اگر شما چالش جالب فیلیپ  در سال 2017 هنوز ندیده اید، ممکن است این چالش جای خوبی برای شروع باشد!

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

3 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست