اعتماد به نفسفیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

سریعترین راه افزایش اعتماد به نفس چیست؟

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360

افزایش اعتماد به نفس کار راحتی به نظر نمی رسد. این پرسش کسانی است که از نبودن آن رنج می برند. همه می دانیم که فقدان اعتماد به نفس باعث کوچک شمردن شخصیت، دست کم گرفتن خود، خودداری از حاضر شدن در جمع، شکست های پیاپی و مشکلات دیگری می شود که گفتنش در اینجا نمی گنجد.

اگر تصور می کنید از اعتماد به نفس کافی برخوردار نیستید، می توانید آن را افزایش دهید. کافیست خودتان را باور کنید و به دنبال استعدادهای کور شده خود بگردید. هر انسانی که پا به عرصه وجود می گذارد، سرشار از استعداد است. اما تنها عده معدودی قادرند این استعدادهای خود را پیدا کنند. البته آن هم در حدی که به آرزوهای خود برسند.

در طول تاریخ انسان های زیادی بوده اند که با وجود نقص عضو و معلولیت به مراتب بالایی رسیده اند. در دنیای امروز که تکنولوژی در خدمت بشر است، معلول بودن دلیل ضعف و زبونی نیست. هیچ انسانی نمی تواند به بهانه نقص عضو یا معلول بودن شکست یا ندیده شدن خود را توجیه کند. اعتماد به نفس اولین چیزی است که هر فردی برای پیشرفت و تحولات اساسی در زندگی به آن نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: افزایش اعتماد به نفس با بهترین توصیه ها

مزیت های سریعترین راه افزایش اعتماد به نفس

سریعترین راه افزایش اعتماد به نفس

یکی از سریعترین راه افزایش اعتماد به نفس این است که اول خودتان را می بینید. زمانی که شخصی خودش را نبیند و استعدادها و توانایی هایش را دست کم بگیرد، توسط دیگران هم دست کم شمرده می شود. اولین کسی که باید شما را ببیند، خودِ شخص شما هستید.

یک فرد را تصور که اعتماد به نفس ندارد. این فرد فکر می کند قدرت تکلم او مشکل دارد. چهره او زشت است. صدایش به دل نمی نشیند. قادر به انجام هیچ کاری نیست. به هر مسیری که قدم می گذارد، شکست می خورد. تصوری که این فرد از خودش دارد، شکست خورده، حقیر، کوچک و بدبخت است که باید در خدمت دیگران باشد. اغلب کسانی که از اعتماد به نفس کافی برخوردار نیستند، عزت نفس خود را هم از دست می دهند.

آنها به دلیل اینکه فکر می کنند فرد اضافه و بی مصرفی هستند، برای تامین نیازهای خود به هر کاری دست می زنند. چون فکر می کنند راه های قانونی و منطقی برای آنها بسته شده است. آنها قدرت بدست آوردن نیازهای خود را از طریق تلاش ندارند. پس باید با تملق و چاپلوسی و یا هر روش دیگری آنچه را که میخواهند تصاحب کنند. برای شکسته شدن، خرد شدن، حقارت و …. مفهومی ندارد.

اما همین فرد اگر روزی به خودش بیاید و برای تغییرات اساسی تصمیم بگیرد، تصورش از خودش تغییر می کند. پس از اینکه اعتماد به نفس او افزایش پیدا کرد، به آینه نگاه می کند. حالا او دیگر چهره زیبایی دارد. صدایش دلخراش نیست. می تواند صحبت های دلنشین و تاثیرگذار کند. راستی او استعدادهایی هم دارد که زیر چتر اعتماد به نفس آنها را شناخته است.

اکنون برای تامین نیازهایش به دیگران نیاز ندارد. خودش می تواند از پس تمامی مشکلات برآید و برای بدست آوردن هدف هایش تلاش کند. زیرا او یک فرد توانمند و با استعداد است.

برای رسیدن به سریعترین راه افزایش اعتماد به نفس راهکارهای زیادی دارد که تعداد قابل توجهی از آن را در قبلا در نوشته افزایش خودباوری و اعتماد به نفس در ۲۵ روز گفته ایم. در این ویدیوی انگیزشی آموزشی نیز در مورد سریعترین راه افزایش اعتماد به نفس صحبت خواهیم کرد. پس تا انتها با خود ساخته همراه باشید.

 

برای افزایش عزت نفس روی عکس زیر کلیک کنید و در دوره کیمیاگر ثبت نام کنید

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام روی عکس زیر کلیک کنید

سریعترین راه افزایش اعتماد به نفس

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست