مقالهموفقیت در کسب و کاروبلاگ

سرعت و تسهیلات، دو بال پرواز موفقیت در کسب و کار

اشتراک گذاری این مطالب در:

من هر ساله صدها استارتاپ (Startup) را می بینم و دائما آن ها ارزیابی می کنم. من با هنر موفقیت در کسب و کار زندگی کرده و نفس می کشم. اگر چیزی وجود داشته باشد من ظهورش را می بینم. به نظر من این تسهیلات و امکانات است که پادشاهی می کند.

در یک بازار آشفته و پر از تلاطم، شرکت ها، محصولات و خدماتی که بتوانند شما را در زمان نگه دارند، به پیروزی می رسند؛ به همین دلیل است که آمازون یک قدرت بازاری است. به همین دلیل است که پرایم نَو (Prime Now) نخستین بار پیروز می شود. آن ها با ساده تر کردن  روند خرید و فروش مقدار زیادی در زمان شما صرفه جویی می کنند.

این یک فناوری مهم است چرا که باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و می تواند فرآیندهایی را که زمان زیادی می برد را به طور خودکار انجام دهد. در ادامه با سایت موفقیت سلف مید همراه باشید.

بیشتر بخوانید: راه علاج عیب جویی چیست؟ در آینه نگاه کرده‌اید؟

موفقیت در کسب و کار را با این روش ها بیاموزید

دستیاران مجازی، در زمان شما صرفه جویی می کنند. Google Now و Siri در زمان شما صرفه جویی می کنند. پیام متنی در زمان شما صرفه جویی می کند. دابل کلیک بر روی تصویر برای پسندیدن و تشکر از شخص، در زمان شما صرفه جویی می کند. شکلک ها در زمان شما صرفه جویی می کنند. چیزی را اشتباه نوشتن و تصحیح خودکار، زمان شما را صرفه جویی می کند. اختصار و کوتاه سازی، در زمان شما صرفه جویی می کند.

بنابراین مهم است که زمان که متاع ارزشمندی است بتوانید استفاده بیشتری از آن کنید. مهم نیست که کجا هستید یا وضعیت اقتصادی شما چگونه است؛ شما هرگز زمان بیشتری نخواهید داشت. بنابراین ما به عنوان انسان، هر کاری برای به دست آوردن آن انجام خواهیم داد. به همین دلیل است که به جای این که راه برویم، 24 دلار خرج می کنیم. به همین دلیل است که ما 7 دلار بیشتر برای تحویل دادن چیزی پرداخت می کنیم. به همین دلیل است که ما به جای رانندگی، 500 دلار برای پرواز پرداخت می کنیم. همه چیز درباره زمان است.

من اخیرا چند نفر از دوستان نزدیکم و کارآفرینان و مدیران قدرتمند را برای شام آخر هفته دعوت کردم. صحبتی که من با آن ها زیاد داشته ام این است. «تسهیلات، پادشاه است». اگر شما می توانید بازار، تولید و تجربیات کنونی را ساده کنید، یک فرصت واقعی برای ارائه فرجه به مصرف کننده نهایی دارید.

هیچ کس پیچیدگی در زندگی روزمره خود را نمی خواهد. هیچ کس (عوام مردم) اهمیت چندانی به مشخصات و تعداد و اسب بخار نمی دهد. مردم در واقع ماشین ها را برای این که خودشان رانندگی کنند می خواهند!! آن ها خواستار آزادی و سادگی و سرعت هستند.

این یکی از بزرگترین مزایای بازار است که شما احتمالا می توانید ایجاد کنید. اوبر (اسنپ) موجب صرفه جویی در زمان شما می شود. آمازون (دیجی کالا) زمان شما را صرفه جویی می کند. گروب هوب و سیم لس و دوردش وقت شما را صرفه جویی می کنند. این دلیل پیروزی آن هاست.

بنابراین اگر شما در حال راه اندازی کسب و کار ، یا راه اندازی شرکت ، محصول و یا خدمات جدید هستید، باید در نظر داشته باشید که چگونه می توانید در زمان مردم صرفه جویی کنید. چه میزان تولید یا کسب و کار ، یا خدمات شما موجب تسریع در امر بازاری که برای همه کسل کننده و خسته کننده است می شود؟ اگر شما می توانید این کار را انجام داده و اجرا کنید، شانس موفقیت بالایی خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: شکست های افراد موفق با معرفی موفق‌ترین آدمهای دنیا

با افزایش روز افزون ارزش سرعت، کاربرانی مشاهده می شوند که برای پیشرفت، اطلاعات (پادکست) را جایگزین سرگرمی (موسیقی) می کنند. این امر یک گواه و نشانه در تغییر رفتار کاربران (مصرف کنندگان) است.

شما می توانید در حالی که آخرین قسمت یک سریال را گوش می دهید، ایمیل خود را بررسی کنید و یا در هنگام گوش دادن به موسیقی، یادداشت برداری کنید. این در حالی است که با ویدئو شما نمی توانید هر دو کار را انجام دهید؛ چرا که تمام توجه شما صرف آن محتوا می شود تا دومی آغاز شود.

همین امر در مهارت های الکسا نیز صادق است. توانایی نو ظهور استفاده از زبان طبیعی برای برقراری ارتباط با وسایل، رو به افزایش است. گوگل آماری را منتشر کرد که نشان می داد یک پنجم جستجو در گوشی ها، از طریق صدا صورت می گیرد.

مثلا فرض کنید شما یک کودک 4 ساله هستید که می داند چطور ویدئویی را در یوتیوب کیدز (یوتیوب مخصوص کودکان) جستجو کند، چرا باید خواندن یاد بگیرید؟!

بنابراین اگر شما سعی دارید که یک سود و منفعت رقابتی ایجاد کنید، باید به سرعت و تسهیلات به عنوان دو چیزی که به موفقیت شما کمک می کنند، به صورت جدی فکر کنید.

و مهمتر از همه، اطمینان حاصل کنید که مصرف کننده نهایی قبول دارد که شما راحتی و سرعت بیشتری ارائه داده اید. بسیاری از مردم بر روی برداشتن تکرارهای فنی یا اضافه کردن ویژگی هایی به محصول که تنها کار را پیچیده تر می کند، تمرکز می کنند.

به اعتقاد من تولید کنندگان محصولات زیادی زمان قابل توجهی را صرف فکر کردن به این می کنند که آیا دسته تیغ اصلاح آنها 5.25 اینچ باشد یا 5.325 اینچ؟! آن ها به جای این که بر روی مصرف کننده نهایی که با ارائه تسهیلات و شرکت هایی مانند دلار شیو پیروز شد، تمرکز کنند.

امیدوارم این نوشته تا حدود قابل توجهی مورد استفاده شما قرار گرفته باشد و بتوانید از این پس هدف گذاری بهتری بر روی خدمات و محصولاتتان داشته باشید تا در نتیجه موفقیت بیشتری در بازار کار و سرمایه گذاری کسب کنید.

(ترجمه، ویرایش و گردآوری توسط تیم خودساخته)

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست