فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

سخت کار کن – سایمون کاول

اشتراک گذاری این مطالب در:

راز موفقیت افرادی مثل سایمون کاول برای همه جای سوال دارد. افرادی مثل او بزرگترین دلیل موفقیت خود را تلاش و سخت کار کردن می دانند. او شرایط مالی خوبی نداشت با این وجود توانست به اهداف و آرزوهایش دست پیدا کند.

چطور بدون سرمایه و پول به آرزوهای خود برسیم؟

بسیاری از افرادی که اکنون به موفقیت رسیده اند، در ابتدا در فقر بوده اند. آنها به جای خرج کردن، پس انداز کرده اند. سایمون کاول توصیه می کنید وقتی در تنگدستی و بی پولی هستید، باید میزان مخارج خود را به حداقل برسانید. یک استراتژی مهم دیگر سخت تلاش کردن است. اگر به نیروی کار نیاز دارید، به جای اینکه کسی را استخدام کنید خودتان کارها را بر عهده بگیرید.

سایمون کاول: برای آینده برنامه ریزی کنید

یکی دیگر از رازهای موفقیت افرادی مثل سایمون کاول داشتن برنامه ریزی برای آینده است. ذهن مثبت اندیش و آمادگی کامل برای اجرای برنامه اهمیت زیادی دارد. برای اینکه بتوانید برنامه های خود را اجرا کنید باید مدتی را روی آنها فکر کنید. برای فکر کردن هم به مکان های خلوت نیاز دارید تا بدون وقفه و حواس پرتی روی موضوعاتی که می خواهید فکر کنید.

مکان های آرام برای اینکه بتوانید در مورد آینده فکر کنید و تصمیمات لازم را بگیرید، لازم است. برای اینکه بتوانید به نحو بهتری تصمیم بگیرید و کارهای مهم را در اولویت قرار دهید، باید از خود سوالاتی را بپرسید. برای مثال آیا این کارها برای خودم است و یا می خواهم توجه دیگران را جلب کنم؟ هدف از تغییراتی که می خواهم در زندگی ایجاد کنم چیست؟ اثرات این برنامه ها و کارها بر روی آینده چگونه خواهد بود؟ با اجرای این برنامه آیا آینده من آنطور که می خواهم پیش می رود؟

سخت کار کن – سایمون کاول

سایمون کاول: از فکر کردن به گذشته خودداری کنید

یکی از اشتباهات رایج بسیاری از افراد فکر کردن به گذشته است. هر چه دیروز، هفته قبل و یا ماه پیش رخ داد، تمام شده است و نباید وقت خود را صرف آنها کنید. برخی از افراد وقتی زمانی را تلف کرده اند و یا چیزی را از دست داده اند، فکر می کنند برای شروع مجدد دیر شده است. این دقیقا اشتباهی است که بسیاری از افراد به آن دچار می شوند. برای شروع مجدد هیچ گاه دیر نیست. اگر در گذشته شکستی داشته اید و بخواهید مجددا به آن فکر کنید، آینده را هم از دست می دهید.

برای اینکه بتوانید افکار مثبت را به افکار منفی ترجیح دهید، می توانید افکار را بلند بلند با خودتان تکرار کنید. برای خود نقش راهنما را بازی کنید. وقتی کسی شما را سرزنش کند، مطمئنا بهتر می توانید راه درست را پیدا کنید. به جای اینکه دیگران شما را سرزنش کنند، خودتان این کار را انجام دهید. از سرزنش کردن خود هراس نداشته باشید. زیرا کسی بین خودتان و وجدانتان وجود ندارد. در عین شما بیشترین شناخت را نسبت به خود دارید که بهتر از دیگران می توانید خود را سرزنش و راهنمایی کنید.

شما نیز اگر همه چیزتان را از دست داده باشید، اما با استعداد و با انگیزه باشید و مهمتر از آن، به سختی کار کنید می توانید به چیزهایی که می خواهید برسید. پیشنهاد می کنم با خودساخته همراه باشید و این فیلم انگیزشی از سایمون کاول رو ببینید.

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست