فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

زندگیو عوض کن

اشتراک گذاری این مطالب در:

چطور می تونیم زندگیمونو عوض کنیم؟

برای اینکه بتونی زندگیتو عوض کنی، باید طرز فکر خودتون رو نسبت به خودتون، زندگی و آینده تغییر بدین. طرز تفکر ما نسبت به خودمون، زندگی و دنیای اطرافمون تعیین کننده رفتار ماست. برای تغییر زندگی لازمه که توصیه های زیر رو مد نظر داشته باشید:

اول از همه خودتون باشید

نقش بازی نکنید.  خودتون رو همونطوری که دوست دارید باشید، نشون بدید. البته باید در درون به خوشحالی، شادی و خوشبختی علاقمند بشید. چون وقتی خودتون رو به عنوان فرد خوشحالی بپذیرید، به همین شکل هم در جامعه پدیدار می شید. وقتی قراره خودتون نشون بدید، لازمه که یک انسان وارسته، کامل و شریف باشید. پس در درون خودتون به دنبال تکامل می گردید. حالا که قراره همه منِ واقعی رو ببینن، بذار یک منِ خوشحال، شاد، خوشبخت و موفق رو ببینن.

وقتی این طرز رفتار و تفکر رو در پیش بگیرید، به تدریج رفتار شما تغییر می کنه. نه بخاطر اینکه خودتون رو به نمایش بذارید. بلکه به این دلیل که درونتون رو به سمتی می برید که آرزوشو دارید. ماها همه دوست داریم خوشبخت، شاد، موفق و خوشحال باشیم. اما قادر به اجراش نیستیم. وقتی بدونیم قراره دیگران ما رو ببینن، پس تلاش می کنیم همون منی رو که دوست داریم باشیم، نشون بدیم.

زندگیو عوض کن

goldfish jumping out of the water

در خلوت به خودتون لبخند بزنید

وقتی در خلوت و تنهایی هستید، کسی کنار شما نیست و با خودتون هم رودربایستی ندارید. پس بهتره بدون هیچ دلیلی به خودتون لبخند بزنید. به چیزهای شاد فکر کنید. اگر حرف دیگران براتون آزاردهنده است، به خرید کردن، نقاشی کردن، آشپزی، پارک، تفریح یا هر کار دیگه ای که باعث رضایتتون میشه فکر کنید. خلاصه باید در فکر حواسپرتی از قضایای ناراحت کننده باشید.

خودتون رو در مطالعه و موسیقی غرق کنید. این دو کار برای تغییر افکار موثرند. وقتی یک رمان و داستان هیجان انگیز می خونید، همش دنبال این هستید که ادامه داستان چی میشه. بعد از مدتی هم در فکر ارزیابی داستان و شخصیت های رمان هستید. اینطوریه که بعد از مدت کوتاهی قادرید افکار منفی و حرف ها و کنایه های آزاردهنده دیگران رو براحتی فراموش کنید.

هیچوقت درصد مقابله به مثل برنیاید

وقتی رفتار کسی شما رو آزار میده، درصدد مقابله به مثل برنیاید. اگر اطرافیان به این فکر نمی کنن که ممکنه شما از حرفهاشون ناراحت بشید، حتی اگر مقابله به مثل کنید، از کارشون دست بر نمی دارند. بلکه لجبازتر در فکر آزار بیشتر شما برمیان. پس بهتره بی توجه باشید تا از کارشون خسته بشن.

محیط را عوض کنید

اگر هر کاری می کنید که خودتون و افکارتون رو عوض کنید، ممکن نیست، باید محیط رو عوض کنید. محیط اطراف ما نقش زیادی در افکارمون داره. درست مثل قسمت بالاشهر و پایین شهر که در تعیین افکار، پوشش، رفتار و حتی گویش ما تاثیر داره. پس یکی دیگر از راه حل های تغییر رفتار عوض کردن محیط زندگی هست.

مثبت اندیش باشید

برای تغییر زندگی باید مثبت اندیش باشید. منفی بافی هیچ اثری بر روی وضعیت زندگیتون نداره. تنها مثبت اندیشی هست که باعث تقویت روحیه ریسک پذیری و شجاعت میشه.

زندگیتو عوض کن ؛ تو هر شرایطی هستی، هر تجربه ای که داشتی، هر چقدر که شکست و ناکامی متحمل شدی، باز این تو هستی که می تونی زندگیت رو تغییر بدی. انتخاب با خودته. اگر می خوای تو همین وضع بمونی پس همین راهی که تا حالا اومدی رو برو اما، اگر وقتی از بالا به زندگیت نگاه می کنی میگی: من از حاصل کارم راضی نیستم و می خوام به نتایج بهتری برسم. اگر می خوای ازین به بعد زندگیت رو اون طوری که میخوای بسازی، اول باید به خودت اعتماد کنی. به خودت سختی بده و مدام خودت رو تقویت کن.
خودساخته این ویدئوی انگیزشی درباره امید رو به شما تقدیم می کنه. در مسیر موفقیت با ما همراه باشید.

اگر به مطالعه بیشتر علاقه دارید مطلب اصلی ترین دلایل شکست در کارهایمان چیست؟ را بخوانید.

اگر می خواهید فرمان زندگی تان را بدست بگیرید، در دوره های آموزشی «رهبری خود – فرمان زندگی را بدست بگیرید» شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

رهبری خود – فرمان زندگی را بدست بگیرید

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست