فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

چرا رویاهای اکثر مردم تحقق نمی یابد؟

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360


یکی از دلایلی که باعث می شود رویاهای اکثر مردم تحقق پیدا نکند، ناسازگاری است. منظور از ناسازگاری رفتاری است که در برخورد با دیگران و یا مشکلات و موانع دارید. اغلب مشاغل امروز به همکاری و تعامل نیاز دارند. شما اگر بخواهید در یک شرکت به عنوان کارمند مشغول کار شوید، باید با همکاران رابطه صمیمانه و سازگار داشته باشید تا بتوانید کارها را آنطور که لازم است به پیش ببرید.

تنفر و ناسازگاری باعث از هم پاشیده شدن یک تیم هم می شود. اگر قصد دارید یک کسب و کار مدیریتی راه اندازی کنید، باید با زیردستان رابطه دوستانه و صمیمانه داشته باشید. در غیر این صورت هیچ کس حاضر به همکاری با شما نیست. تنها کسانی با شما همکاری می کنند که روحیه ضعیفی دارند و در کارشان متخصص نیستند. به دلیل کسب درآمد حاضرند در مقابل شما تعظیم کنند.

پس اگر می خواهید در کسب و کارهای مدیریتی موفق شوید، به کارمندان متخصص و مسلط نیاز دارید. حال آنکه این افراد با مدیرانی که با آنها به ملایمت رفتار می کنند، همکاری خواهند کرد.

چرا رویاهای اکثر مردم تحقق نمی یابد؟

چطور خود را با محیط و اطرافیان سازگار کنیم؟

پیاژه در مورد هوش صحبت خوبی دارد و معتقد است افراد باهوش کسانی هستند که می توانند خود را براحتی با هر محیطی سازگار کنند. البته پیاژه افراد را از نظر هوش و زکاوت به صورت مطلق دسته بندی نمی کند. بلکه معتقد است اگر بتوانید خود را با محیط و اطرافیان سازگار سازید و در مقابل اختلافات واکنش های تند نشان ندهید، یک فرد باهوش محسوب می شوید.

برای سازگاری با محیط به صبر و حوصله نیاز دارید. زمانی که وارد یک محیط جدید می شوید، مطمئنا بین شما و کارکنان و مدیران قبلی تفاوت هایی وجود دارد. این موضوع کاملا طبیعی است و باید آن را بپذیرید. اما باید برای تطبیق خود با شرایط جدید صبر و حوصله داشته باشید.

در مقابل هر گفتار یا رفتاری که شما را به خشم می آورد، سکوت کنید. این نوع رفتار را به سادگی تعبیر نکنید. بلکه نوعی صبر و تحمل است تا از شرایط جدید آگاهی کامل بدست آورید. اگر بخواهید در مقابل هر حرف یا هر گفتاری واکنش های تندی از خود نشان دهید، قطعا باید فورا آنجا را ترک بگویید.

چطور خود را با سختی ها و مشکلات سازگار کنیم؟

مشکلاتی که ما عامل پدیدآوردن آنها نیستیم، دشوارتر هستند. اگر عامل مشکلات خودمان باشیم، می توان به شکل راحت تری با آن برخورد کرد. اما وقتی عامل مشکلات به سطح جامعه و به شرایط کلی محیط برمی گردد، برخورد با آن سخت تر می شود. افرادی که ویژگی سازگارتری دارند، می توانند با مشکلاتی که در جامعه و شرایط ریشه دارند، برخورد کنند.

برای مثال در شرایط بد امروز که وضعیت اقتصادی کشور دچار تلاطم شده، بسیاری از برنامه های ما هم برهم خورده است. اما با وجود همین نابسامانی ها هم می شود گلیم خود را از آب گرفت. کافیست کمی سطح توقعات و انتظارات را پایین تر آورد تا بتوان براحتی از مشکلات عبور کرد.

این ویدئوی انگیزشی صحبت های یک فرد موفق است و دلایلی که چرا رویاهای اکثر مردم برآورده نمی شود. مشاهده این کلیپ انگیزشی خالی از لطف نیست.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

3 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست