فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

راز های موفقیت از آدمهای موفق (5) ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

یکی از راز های موفقیت را باید در خود جستجو کنید. در واقع باید گفت یکی از بزرگترین راز های موفقیت خود شما هستید. در این ویدیو انگیزشی هم مثل مطالب قبل سعی داریم به بررسی راز های موفقیت بپردازیم.

داشتن پشتکار یکی از راز های موفقیت است

 

انتخاب های درست یکی از راز های موفقیت است

راز موفقیت آدمهای موفق

یکی دیگر از راز های موفقیت آدم های موفق انتخاب های درست است. اگر هدف و آرزویی که دارید منطقی و عقلانی باشد و در عین حال به آن علاقمند باشید، هیچ گاه از مسیر حرکت خسته نمی شوید. برای مثال کسی که می خواهد در کسب و کار جدیدی موفق شود، اگر به آن علاقه داشته باشد، از سختی ها و مشکلات خسته نمی شود. اغلب کسانی که پس از مدت کوتاهی از هدف خود دست بر می دارند و از رسیدن به هدف و موفقیت منصرف می شوند، در واقع علاقه واقعی به آن هدف ندارند.

آنها تحت تاثیر شرایط و یا دیگران یک هدف را مشخص می کنند که در واقع علاقه ای به آن ندارند. برای مثال کسی که هیچ علاقه ای به شغل مکانیکی ندارد مطمئنا نمی تواند در این زمینه موفق شود. زیرا علاقه است که باعث ابتکار و خلاقیت می شود. بسیاری از افراد در مسیرهایی قرار دارند که شاید در آن به ظاهر موفق باشند، اما در باطن اما هیچ ایده، طرح و خلاقیتی ندارند. کار را به همان صورتی که یاد گرفته اند، ادامه می دهند.

کار کردن مثل دیگران تفاوتی را ایجاد نمی کند. آنچه باعث می شود مسیر شما از دیگران متمایز شود ایده و خلاقیت است. اگر به تغییر و ایجاد عادت های مثبت علاقه مندید، با خودساخته همراه بشید و این ویدئوی انگیزشی رازهای موفقیت رو از دست ندید.

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست