فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

راز های موفقیت از آدمهای موفق (4) ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

رازهای انسانهای موفق را بدانید. مسیری که رفته اند را مطالعه و بررسی کنید. حتما توانایی های مشترکی بین شما و آنها وجود دارد. شاید یک تغییر کوچک، یک طرز فکر جدید و یا حتی یک داستان بتواند شما را به اهدافتان نزدیک تر کند.

اگر می خواهید همچون آدمهای موفق به موفقیت برسید باید قدم های آهسته اما همیشگی بردارید. تندروی و افراط باعث دلزدگی هم می شود. یک دونده اگر با سرعت بالا بدود، تمام انرژی اش از همان ابتدا به تحلیل می رود. اما اگر از میزان سرعت کم کند مسیر بیشتری را می تواند طی کند. اگر شما هم می خواهید هرگز از مسیر موفقیت خسته و دلزده نشوید در میزان کار افراط نکنید.

راز موفقیت آدم های موفق

یکی از رازهای موفقیت در آدم های موفق، داشتن پشتکار داست. در واقع پشتکار به این معناست که قادر باشید یک مسیر را همیشه ادامه دهید. برخی از افراد اراده آغاز کردن را دارند. اما بعد از مدتی خسته می شوند. اگر چه آنها کار را با شور و شوق زیادی آغاز می کنند، اما پس از مدت کوتاهی خسته می شوند. اگر دلیل رسیدن به موفقیت هیجانات و احساسات باشد که مطمئنا پس از مدتی احساسات شما فروکش می کند و دیگر قادر نیستید مسیر را ادامه دهید.

عقل و منطق راز مهم موفقیت است

آدم های موفق قبل از انتخاب مسیر ابتدا عاقلانه تصمیم میگیرند و سپس عمل میکنند. آن ها هیجان زده نمی شوند و با دیدن یک فیلم احساسی، تصمیم نمیگیرند که پرستا فداکاری شوند.

پس برای شروع مسیر باید در کنار احساسات توجیحات عقلانی و منطقی هم باشند. زمانی که خسته شوید این عقل و منطق است که می تواند شما را از عقب نشینی و تسلیم شدن باز بدارد. در عین حال احساسات صرف باعث می شود تا در قسمتی از مسیر با قدم های تند پیش بروید. اما بعد از مدتی سرعت شما کمتر می شود و در نهایت از ادامه مسیر باز می مانید.

ممکن است بارها و بارها شکست بخورید اما وقتی هدفی دارید و می دانید که برای چه چیزی در تلاش هستید، این خود به شما معنای خاص و قدرت می دهد. شما توانایی هایی و چیزهایی درباره خود می دانید که شخصیت شما را تحت تاثیر قرار می دهد. در مسیر هدف، به فرایند کار دقت کنید و از آن لذت ببرید.
چهارمین ویدئوی انگیزشی درباره رازهای انسان های موفق، پیشنهاد خودساخته به شماست. آن را تا انتها ببینید و از نکات آن استفاده کنید.

برچسب‌ها: , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست