فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

راز های موفقیت از آدمهای موفق (2) ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

یکی از راز های موفقیت داشتن انگیزه و اشتیاق است. انگیزه موتور محرکه رسیدن به موفقیت است و بسیاری آن را یکی از مهم ترین رازهای موفقیت می دانند. انگیزه یعنی شور و شوقی که نسبت به رسیدن هدف دارید. برای اینکه بتوانید انگیزه خود را نسبت به یک موضوع تقویت کنید، باید مدام به نتیجه مطلوب آن فکر کنید. شما هدفتان پولدار شدن است. باید مدام به زمانی فکر کنید که ثروت زیادی را بدست آورده است. در رفاه و آسایش هستید و همه چیزهایی را که می خواهید می توانید براحتی تهیه کنید.

انگیزه مثل یک جرقه عمل می کند. ممکن است به یکباره بیاید. اما باید مراقب باشید به یکباره از بین نرود. بسیاری از افراد انگیزه کافی برای شروع کار و تلاش را دارند. اما پس از مدتی انگیزه خود را از دست می دهند. زیرا قدرت تمرکز بر روی نتیجه مطلوب و موفقیت را ندارند. در واقع یکی از رازهای موفقیت توانایی حفظ انگیزه است تا بتوان تمام مسیر موفقیت را با تلاش، پشتکار و اراده طی کرد.

راز های موفقیت را پیدا کنید

یکی از راه های تقویت انگیزه رقابت با آدمهای موفق است. روحیه رقابت پذیری باعث پیشرفت و دستیابی به موفقیت می شود. افرادی که رقابت جو هستند نمی خواهند از دیگران عقب بمانند. به همین دلیل تلاش زیادی می کنند تا به چیزهایی که می خواهند دست پیدا کنند.

این ذهنیت باعث ایجاد حس شادی و شوق در شما می شود. به طوری که برای رسیدن به رفاه و ثروت تلاش می کنید. نتیجه مطلوب انگیزه لازم برای رسیدن به هدف را می سازد. حتی زمانی که با مشکلی برخورد می کنید، به دلیل اینکه انگیزه کافی برای رسیدن به آن را دارید، دلسرد و ناامید نمی شوید. در ذهن خود می دانید که بعد از تحمل سختی به رفاه و راحتی می رسید.

رقابت موتور محرکه ما برای پیشرفت است. رقابت سالم به حسادت تفاوت زیادی دارد. شما در رقابت جلوی پیشرفت کسی را نمی گیرید و سنگ جلوی پای کسی نمی اندازید. بلکه قلبا می خواهید همانند آنها شوید. اینکه دوست یا همکارتان موفق است، اگر حس رقابت داشته باشید باعث می شود شما هم تلاش کنید تا به او برسید.

راز های موفقیت از آدمهای موفق (2)، دومین قسمت از سلسله ویدئوهای انگیزشی رازهای موفیت آدم های موفق هست. اگر شما هم دوست دارید موفق بشید، تماشای این ویدئوهای انگیزشی را از دست ندید.

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست