مقالهموفقیت در روابطوبلاگ

5 رازی که رابطه شما با عشقتان را قوی تر می کند

اشتراک گذاری این مطالب در:

همه ما می بینیم که یک زن و شوهر برای سال ها با هم هستند، هنوز هم قلبشان برای یکدیگر می تپد و عاشق یکدیگرند. به نظر شما راز آن ها چیست؟ خوشبختانه، کارهای زیادی وجود دارد که با انجام دادن آن ها می توانید اطمینان حاصل کنید که رابطه شما در مدت زمان طولانی، مانند زوج های موفق خوب باقی می ماند در ادامه به پنج رازی که به زوج ها برای برقراری پیوندی محکم تر کمک می کند، اشاره می کنیم:

آن ها دانش  خود را به اشتراک می گذارند: این کار آسان تر از آن است که فکر می کنید، با شریک زندگی خود درباره جنبه های شخصی و خصوصی خود صحبت کنید.

آن ها از مبارزه ترسی ندارند: اگر شما در روابط خود با دیگران دچار نوعی احساس شده اید، وقت آن رسیده تا به یک مشاور ازدواج رجوع  کنید!

آن ها واقعا به یکدیگر گوش می دهند: گوش دادن به شریک زندگی شما، برای شما در هر مرحله ای از زندگی بسیار مفید است. هنگامی که شما گوش می دهید، چیزهایی درباره شریک زندگی تان یاد می گیرید که به شما کمک می کند تا او را بیشتر دوست داشته باشید.

آن ها با یکدیگر مهربان هستند: مهربانی می تواند عشق را زنده نگاه دارد. برای یک اتفاق از شریک خود تشکر و قدردانی کنید. این کار به ایجاد اعتماد بیشتر نیز کمک می کند.

آن ها با هم می خندند: خنده می تواند استرس را کاهش دهد، ارتباط برقرار کند و هورمون ها را در مغز آزاد کند. بسیار مهم هستند. خنده همچنین به ایجاد خاطرات بزرگ، کاهش استدلال ها و نزدیک شدن قلب ها به یکدیگر کمک می کند.

در بعضی از مواقع، همه ما می خواهیم  بدانیم که واقعا چه کسی هستیم. با این حال دشوار است که کسی را پیدا کنید که با آن ارتباط برقرار کنید و علاوه بر آن، رابطه قوی و محکمی بسازید که زندگی شما را تحت تاثیر قرار بدهد و ارتباطی فراتر از یک ارتباط ساده باشد.

بیشتر بخوانید:  چطوری درک متقابل را در رابطه بالا ببریم؟

با این حال، همه ما می بینیم که یک زن و شوهر برای سال ها با هم هستند، هنوز هم قلبشان برای یکدیگر می تپد و عاشق یکدیگرند. راز آن ها چیست؟ شانس؟ در واقع، ممکن است فقط به علت چند رفتار و عادت خوب و البته کمی تلاش بیشتر، در بخشی از زندگی آن ها این اتفاق افتاده باشد.

رازهای قوی تر کردن رابطه

چیزی که اهمیت زیادی برای زوجین دارد، این است که احساس کنند که بین آن ها پیوندی محکم حاکم است. این حس برای تقویت یکدیگر هم بسیار خوب است. این حس باعث می شود یک خاطره ی بی نظیر خاموش با همدیگرداشته باشند.

رازهای قوی تر کردن رابطه : آن ها دانش خود را به اشتراک می گذارند

این کار آسان تر از آن است که فکر می کنید، با شریک زندگی خود درباره جنبه های شخصی و خصوصی خود صحبت کنید. برای مثال، رابطه و افکار احساسی که می توانید با همسرتان به اشتراک بگذارید، می تواند شامل اسرار، آیین های بین فردی، اطلاعات بدن و خاطرات باشد.

همسرانی که دارای روابط احساسی بهتری باهم هستند، دارای نوعی زبان مشترک از دلسوزی برای یکدیگر، همراه با روش های خاص درک یکدیگر هستند که معنای حرف آن ها را انتقال می دهد و از آن لذت می برند.
جوک ها، نام حیوان خانگی خنده دار، و شوخی همراه با بازیگوشی، تمام راه هایی است که زوج ها در یک سطح صمیمی برای برقراری ارتباط احساسی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: رازهای موفقیت شغلی را که یاد بگیرید، پول، ثروت، اعتبار به سمت‌تان می‌آیند

رازهای قوی تر کردن رابطه : آن ها از مبارزه ترسی ندارند

اگر شما در روابط خود با دیگران دچار نوعی احساس شده اید، وقت آن رسیده تا به یک مشاور ازدواج رجوع  کنید. در واقع، احساس تحریک شده با یکدیگر تقریبا همیشه یک نشانه خوب است که شما در یک رابطه سالم هستید و از بین نمی رود. به عبارت دیگر، این بدان معنی است که شما به اندازه کافی راحت باشید تا خودتان را بیان کنید.

رازهای قوی تر کردن رابطه : آن ها واقعا به یکدیگر گوش می دهند

آیا می دانستید که گوش دادن به هوش احساسی شما مرتبط است؟ به عبارت دیگر، این یک عامل مهم در ادراکات و تعاملات شخصی و حرفه ای شما است. بنابراین، چرا گوش دادنِ خوب، مهم است؟

گوش دادن به شریک زندگی شما، برای شما در هر مرحله ای از زندگی بسیار مفید است. هنگامی که شما گوش می دهید، چیزهایی درباره شریک زندگی تان یاد می گیرید که به شما کمک می کند تا او را بیشتر دوست داشته باشید. همچنین می توانید از امیدها و رویاهای شریک زندگی و یا ترس ها وحشت های او آگاه شوید. برای مثال ممکن است، شریک زندگی شما اطلاعاتی از رفتار و کارهای شما دراختیارتان قرار دهد که باعث ناراحتی او می شود و می خواهد آنه ا را از بین ببرید. شما ایده ها و اندیشه هایی را که قبلا برای شما ناشناخته بود، کشف می کنید. اگر به هر دلیلی، شما عادت به گوش دادن ندارید (گوش دادن واقعی) شما تمام این چیزها و خیلی چیزهای دیگر را از دست خواهید داد.

بیشتر بخوانید: ویژگی شخصیتی افراد موفق چیست و چطور به همه‌چیز می‌رسند؟

رازهای قوی تر کردن رابطه : آن ها با یکدیگر مهربان هستند

مهربانی می تواند عشق را زنده نگاه دارد. برای یک اتفاق از شریک خود تشکر و قدردانی کنید. این کار به ایجاد اعتماد بیشتر نیز کمک می کند. به یاد داشته باشید که، مهربانی، کلید اجتناب از بدرفتاری است. این اولین قدم به سوی یک رابطه سالم و پایدار است.

رازهای قوی تر کردن رابطه : آن ها با هم می خندند

خنده می تواند استرس را کاهش دهد، ارتباط برقرار کند و هورمون ها را در مغز آزاد کند. همه این ها در کشوری که در آن 51 درصد زنان و 43 درصد مردان اثرات منفی استرس مزمن را تجربه می کنند، بسیار مهم هستند. خنده همچنین به ایجاد خاطرات بزرگ، کاهش استدلال ها و نزدیک شدن قلب ها به یکدیگر کمک می کند. شاید چیزی خنده دار نباشد و یا آن قدر بامزه نباشد که باعث خنده شما شود، اما مانند فیلم ها شما دو نفر آن قدر می خندید که اشکتان در می آید. هر فرصتی که پیدا می کنید بخندید، فقط به یاد داشته باشید که خنده برای عشق خوب است.

سرمایه گذاری در رابطه شما اغلب به معنای انجام کارهای کوچکی است که در نهایت تاثیر بزرگی در خوشبختی شما خواهد داشت. این که آیا شما پنج روز یا 40 سال است که با هم هستید، برای ایجاد تغییرات، خیلی زود یا خیلی دیر نشده است.

تحول به تنهایی اتفاق نمی افتد. برنامه و سیستم پشتیبانی نیاز دارد. این راهنمایی ها پر از تفکر، تمرینات و داستان های موفقیت برای الهام گرفتن از رویای قدیمی و یا ایجاد یک زندگی جدید است.

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست