فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

رازهاى موفقیت از آدمهاى موفق (١) ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

دیدن موفقیت های دیگران چه احساسی به شما می ده؟ تا حالا به این فکر کردید که شما هم یکی از اون ها باشید؟
هر لحظه که به این فکر می کنیدکه بقیه چی دارن، دارید زمانی که می تونستید برای به دست آوردن چیزی صرف کنید رو از دست می دید. زمان رو از دست می دید چون توی تخت خوابیدید و دارید به تصاویر کسی که کارهای جالبی انجام داده رو نگاه می کنید و حسودی و بی صبری می کنید یا صرفا تحسینش می کنید؛ و این شما رو ناتوان خواهد کرد. اگر میگویید چون این کاری بود که من هم دوست داشتم انجامش بدم و نتونستم باید بدونید که شما هیچ کاری نکرده اید! خواستن تنها کافی نیست؛ منتظر اتفاق جادویی نباشید. این ویدئوی انگیزشی شماره 1 درباره رازهای موفقیته. خودساخته به شما پیشنهاد می کنه که تا انتها ببینید و ازش استفاده کنید.

رازهاى موفقیت را کشف کنید

وقتی در مورد رازهاى موفقیت اطلاعات بیشتری داشته باشید، از شکست های خود ناامید نمی شوید. زیرا یکی از رازهاى موفقیت تسلیم نشدن در برابر شکست هاست. بدون شکست کسی که انتظار دارد یک شبه و برحسب شانس و اقبال به خوشبختی برسد، تلاش او مختوم به شکست است. زندگی آنقدر آسان نیست که ما تصور می کنیم. فکر کردن راحت است اما رسیدن به موفقیت سخت راحت نیست.

رازهاى موفقیت دیگران به ما می آموزد که برای رسیدن به آرزوها باید از خیلی از خواسته های امروز بگذریم. افراد موفق از خواب  راحتی و اسایش خود می گذرند تا به آرزوهایشان دست پیدا می کنند.

یکی از رازهاى موفقیت دیگران بی توجهی به نظرات دیگران است. مثبت اندیشی و داشتن تفکر مثبت از دیگر رازهاى موفقیت است که باید بر روی آن متمرکز شوید. ذهن مهم ترین عامل موفقیت و شکست ماست. پس ابتدا در فکر تغییر فکر و ذهن خود باشید تا بتوانید به موفقیت برسید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست