فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

دوره آموزشی مدیریت زمان -معرفی دوره (دوبله اختصاصی)

اشتراک گذاری این مطالب در:

دوره آموزشی مدیریت زمان

مدیریت زمان چیست؟

دوره آموزشی مدیریت زمان به این معناست که از زمان خود نهایت استفاده را ببرید. خوابیدن، خوردن، استراحت، سرگرمی و تفریح برای زندگی لازم است. اما نمی تواند تمام ساعات روز و زندگی خود را صرف این کارها کرد. به طور کلی در مدیریت زمان ما با برنامه هایی سر و کار داریم که اثربخش هستند. زمانی که برنامه ای برای زندگی چیده می شود، در آینده بر روی شرایط و موقعیت شما تاثیرگذار هستند.

به عنوان مثال تصمیم گرفته اید تا مهارت جدیدی را کسب کنید. برای این منظور باید در دوره های آموزشی آن شرکت کنید. باید مدت زمانی را هم برای تمرین کردن آموخته ها کنار بگذارید. آزمایشی کار کردن هم یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. در حالی که بسیاری فکر می کنند فقط آموزش و شرکت در کلاس ها مهم است، شما باید به موارد دیگر هم توجه داشته باشید.

این دقیقا همان چیزی است که باعث تغییر آینده شما می شود. حتی اگر مجبور باشید که ساعات روز را بر روی مهارت مورد علاقه خود وقت صرف کنید، جزئی از پروسه مدیریت زمان است. زیرا در حال یادگیری و انجام کار مفید هستید. هر چند که این کار طولانی مدت هم باشد.

مدیریت زمان برای رسیدگی به امور شخصی و یادگیری و تمرین یکی از مهارت هایی است که اغلب افراد موفق روی آن مسلط هستند. این افراد هیچ گاه دچار کمبود وقت نمی شوند. هر وقت کاری به آنها سپرده شود، برای آن زمان پیدا می کنند و آن را انجام می دهند. به این خاطر که حاضرند از وقت هایی که بیهوده تلف می شوند، استفاده کنند.

برای مدیریت زمان باید از تک تک دقیقه های زندگی به نحو احسن استفاده شود. نباید به صورت تک بعدی فکر کنید. در کنار کارهای شغلی باید به موارد دیگری مثل رسیدگی به کارهای شخصیتی یا ورزش و فعالیت بدنی توجه داشته باشید.

دوره آموزشی مدیریت زمان را یاد بگیرید

چطور مدیریت زمان مطلوب داشته باشیم؟

برای آغاز دوره آموزشی مدیریت زمان باید برنامه ریزی داشته باشید. بدون برنامه ریزی هیچ کاری از پیش نمی رود و یا اصلا نمی توانید خود را ملزم به انجام کارها کنید. کارهای مهم را در اولویت قرار دهید. کارهایی که انجام آنها اهمیت و ضرورت چندانی ندارد در ساعات اضافه قرار دهید.

به تفریح، سرگرمی، مهمانی و سایر اموری که برای بهتر شدن روحیه لازم است، اهمیت بدهید. قرار نیست مغز را به مثل یک ربات فقط در خدمت یادگیری، آموزش یا موفقیت هدایت کنید. مغز هم به استراحت نیاز دارد.

برای مدیریت زمان مطلوب هر چند وقت یکبار در برنامه ریزی های خود تجدیدنظر کنید. وقتی در کاری حرفه ای شوید به وقت کمتری نیاز دارید. از سوی دیگر برای پیشرفت و بهبود شرایط لازم است تا میزان تلاش خود را افزایش دهید. پس هر چند وقت یکبار برای افزایش ساعات کار برخی از کارهای غیرضروری را حذف کنید. به جای آن ساعات کار خود را بگنجانید.

این مطلب برای کسانی که می خواهند زندگی خود را با برنامه ریزی پیش ببرند. اگر قصد مدیریت زمان خود را دارید این ویدئوی انگیزشی را از دست ندهید.

برای افزایش مهارت مدیریت زمان می‎توانید پکیج «زمان را به استخدام خود درآورید» را تهیه کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه پکیج روی عکس زیر کلیک کنید

 

دوره آموزشی مدیریت زمان

 

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست