انگیزشیمقالهوبلاگ

در هر سنی که هستید با صبوری به موفقیت برسید

اشتراک گذاری این مطالب در:

بسیاری از مردم، در سن و سال های مختلف احساس بی حوصلگی می کنند. آن ها فکر می کنند که تا الان کار مفیدی انجام نداده اند و دیگر فرصتی برای انجام کارهای جدید و جبران ندارند. اما اینطور نیست؛ شما باید بدانید که وقت بسیاری برای زندگی کردن دارید. شما نباید از انجام کارهای بزرگ در سنین بالاتر نا امید شوید؛ همیشه برای رشد فردی فرصت هست.

شما باید کارها را با صبر و درستی انجام دهید. وقتی متوجه شدید که آن را به درستی انجام می دهید، صبر شما به خوشحالی تبدیل خواهد شد.

44 سال پیش….

حالا من باید همه ی حرف های شما را بشنوم. چهره های متفکر شما به من می گویند که شما وقت ندارید و حوصله تان سر رفته است! همه این بدبختی ها به این دلیل است که شما در 28 سالگی هستید؛ احساس می کنید تا الان کارهای ساده وکم اهمیتی را انجام داده اید و رویاهای خود را رها کرده اید.

من در 31 سالگی، یک تاجر در نیوجرسی بودم، هر روز در حال، خرید و فروش نوشیدنی بودم. این زندگی من بود. من فقط به دلیل عدم توانایی در درک اینکه هنوز هم وقت دارم، به طور کامل در اشتباه بودم.

این موضوع که بسیاری از مردم به این مطلب که عمر طولانی است و وقت بسیاری برای زندگی کردن دارند توجه نمی کنند مرا بسیار آزار می دهد. این واقعا یک تفکر اشتباه است که زندگی و عمر کوتاه است. مثلا این حرف چارلی 54 ساله که می گوید: «من 54 ساله هستم، همه چیز برایم تمام شده است.» واقعا اشتباه و نادرست است.

نه، شما تمام شدنی نیستید، چون 30 سال عمر دارید. شما می توانید آن چیزی را که دوست دارید انجام دهید. سیدنی فرانک در سن 72 سالگی گراز گز را ایجاد کرد. مثال های فراوان دیگری در این زمینه وجود دارد، اما من می خواهم به شما در مورد Walmart بگویم زیرا بزرگترین آن ها است. مردی که Walmart را ایجاد کرد، او انجام این کار را در سن 44 سالگی آغاز کرد.

برای صبوری سن مهم نیست

برای صبوری مهم نیست چند سال سن دارید. منظورم این است که شما به معنای واقعی کلمه می توانید برای 18 سال آینده تلاش کنید. هر کاری دوست دارید انجام دهید. چیزی را نگذارید بماند؛ سپس چیزهایی را که روی نقشه ذهنتان قرار داده اید شروع کنید. من فقط می خواهم همه افرادی که اکنون در حال خواندن این مقاله هستند بدانند که زندگی را باید آن گونه که دوست داشت، انجام داد. گروه دیگری از افراد 24، 25، 26 ساله هستند که اکنون یک یا دو سال یا سه یا چهار سال است که تصمیم به شروع  انجام کارهای دلخواه گرفته اند.

این نوشته به شما از حسن نیت هزاران نفر که طی 30 روز گذشته ایمیل خود را ارسال کرده اند خبر می دهد، پیام هایی مانند «آن را تمام شده بدانید! من گیر کرده ام» که از سمت  یک جوان 26 ساله ارسال شده است. شما 26 سال سن دارید؛ شما 54 ساله هستید؛ شما 70 ساله هستید. اینترنت این امکان را برای شما فراهم می کند که در هر سن وسالی که هستید بدون محدودیت از آن استفاده کنید.در استفاده ازاینترنت سن و سال شما مهم نیست.

چند روز پیش McGregor و Mayweather مبارزه خود را اعلام کردند، درست است؟ در این جا  دو تصویر متفاوت از McGregor  وجود دارد، که در یکی از این تصاویر که متعلق به چهار، پنج، شش، هفت سال پیش است. تصویر سمت چپ او این است که یک چک رفاهی را به مبلغ 300 دلار دریافت می کند. عکس دیگر او متعلق به حال است. او برای یک مبارزه یک صد میلیون دلار دریافت می کند.

این چیزی است که من از آن متأثر هستم. دنیای ما در حال  تقویت، همه چیزهایی است که شما با آن سر و کار دارید، Instagram DM، یا vlogging، می تواند مکانی برای  توسعه کسب و کار باشد؛ ولی نیاز به  صبر و شکیبایی دارد. می توانید با یک پادکست شروع کنید. آیا شروع یک چالش تلنگر که با 500 دلار در طی سه سال آینده به 10000 می رسد و سپس 10،000 را در فیس بوک می توان سرمایه گذاری کرد بد است؟

بازی طولانی است و فرصت بسیار زیادی وجود دارد. مثبت اندیشی راز به دست آوردن این فرصت است. این جایی است که باید زندگی کنید. و لذت ببرید. شما باید بدانید چقدر خوب است که زمان دارید و می توانید از آن به بهترین نحو استفاده کنید.

بیشتر از همه، خودتان می دانید چقدر وقت دارید، یکی از شما در توییتر به من گفت : «اگر فردا بمیرم؟» فردا چه می شود؟ در پاسخ باید گفت تصورات و فکر های منفی افراطی در نتایج مهم نیست … به دلایلی که باعث ناراحتی و نا امیدی شما می شود توجه نکنید.

به هر حال، واقعا وقت دارید، اما شما باید کارها را با صبر و درستی انجام دهید. وقتی متوجه شدید که آن را به درستی انجام می دهید، صبر شما به خوشحالی تبدیل می شود. من مدت  سه سال است که شکیبایی و صبر برای انجام کارم دارم. من فقط متوجه این موضوع شدم که صبر عملی است، من شوخی نمی کنم!

من صبوری و شکیبایی دارم چون می دانم زندگی طولانی است؛ همه چیز این جا در حال اجرا و انجام شدن است. همان گونه که برای یک شخص 24 ساله در حال اجرا و انجام است. پس به این دقت کنید که فرقی نمی کند در چه سنی باشید تنها باید شروع کنید و صبوری کنید.

باز هم تاکید می کنم همه شما وقت دارید!

(ترجمه، ویرایش و گردآوری توسط تیم خودساخته)

برچسب‌ها: , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست