زبان بدنمقالهوبلاگ

جادوی زبان بدن در ارتباطات کاری و عاطفی

اشتراک گذاری این مطالب در:

جادوی زبان بدن در ارتباطات کاری

با وجود تمام شایستگی‌هایی که داری و نظرات خوبی که در محل کار مطرح می‌کنی، کسی خریدار نظراتت نیست. نه؟ اصلا انگار در حبابی بی‌رنگ اسیر شده‌ای و کسی به تو توجهی نمی‌کند. وقتی در جلسه‌ای با رئیس و باقی همکارانت شرکت می‌کنی، هیچ‌کس روی حرف‌هایت حساب باز نمی‌کند. از آن بدتر زمانی است که وقت سخنرانی یا ارائه پروژه‌ای…چیزی… می‌شود. انگار همه می‌خواهند سریع‌تر حرف‌هایت تمام بشود و از دستت خلاص بشوند. در بهترین شرایط می‌توان شیوه ارائه و حرف زدنت را این طور تعریف کرد: خسته‌کننده، بدون جذابیت و به شدت عذاب‌آور. خودت هم می‌دانی که در سخنرانی و صحبت کردن و به طور کلی ارتباطات بسیار خسته‌کننده و غیرتأثیرگذار هستی. مثلا وقتی قرار است چیزی را برای جمع توضیح بدهی، انگار ۲ دستت به دو شئ کاملا اضافی بدل می‌شوند که نمی‌دانی آنها را در جیب بینوایت فرو کنی، آنها را در هوا تکان بدهی و حرف بزنی و… . شاید با خودت می‌گویی: «چاره‌ای نیست… من فرد خسته‌کننده‌ای هستم که از جذابیت بویی نبرده است». چنین توجیهی بسیار اشتباه است. دوست عزیز! هیچ‌یک از ما خسته‌کننده و ملال‌آور نیستیم. اگر کسی به حرف‌های‌مان آن طور که باید و شاید گوش نمی‌کند، اگر نمی‌توانیم روی همکاران و رئیس به قدر کافی اثر بگذاریم، تنها یک علت دارد: زبان بدن را نمی‌دانیم. زبان بدن می‌تواند جادوهایی صورت بدهد تا کلمات شما در همراهی با شیوه درست و جذاب حرکات بدن در عمق جان مخاطب نفوذ کند.

اگر نمی‌دانی زبان بدن چیست در اسرع وقت دوره جادوی زبان بدن را دانلود کن.

جادوی زبان بدن در ارتباط با جنس مخالف

مسائل عشقی برای همه ما مهم است. نگویید، نه که مشخص است دروغ می‌گویید. اصلا هر وقت حرف این مسائل می‌شود همه ما گوش‌های‌مان را تیز می‌کنیم تا ببینیم اوضاع از چه قرار است. همه دوست دارند قلب فرد مورد علاقه‌شان را به دست بگیرند. اما تو… بله… خود تویی که این سطور را با دقت می‌خوانی، برای هیچ‌کسی تا به حال نقش آن عشق تودل بروی رویایی را بازی نکرده‌ای. هیچ‌وقت نشده که تلاش‌هایت در مسیر جاده عشق و عاشقی به نقطه مطلوبی برسد. هر کاری که می‌کنی، از سوی طرف مقابل به شکل معکوس تعبیر می‌شود و نتیجه می‌دهد. خیلی تلاش می‌کنی… خیلی حُسن نیت به خرج می‌دهی… سعی می‌کنی بامزه باشی و مفرح. اما همه این کوشش ها مثل دویدن روی یخ است. نیست؟ علت این است که تو جادوی زبان بدن را دست کم گرفته‌ای. یادت رفته یا شاید هم اصلا نمی‌دانی که تعبیر زنان و مردان از رفتارهای بدن با هم کلی تفاوت دارد. بنابراین، آن طرز برخورد و حالتی که با دوستان هم‌جنست داشته‌ای دیگر باعث بروز واکنش‌های مثبت در طرف مقابلت نخواهد شد. یادت نرود که تفسیر زن و مرد از زبان بدن با هم متفاوت است. برای اینکه بتوانی جذاب ظاهر بشوی، پیامت را درست انتقال بدهی و فردی اثرگذار در رابطه عاطفی ات باشی، لازم داری که با دوره‌های زبان بدن آشنا بشوی.

اگر می خواهید با موضوع زبان بدن آشنایی بیشتری پیدا کنید، در دوره جادوی زبان بدن شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

 

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست