فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

تو لیاقتشو داری – ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

انسان موجودی هوشمند است که قادر به انجام هر کاری که بخواهد، هست. اما برخی در طول زندگی خود کارهای خارق العاده انجام می دهند و برخی نه تنها نمی توانند، بلکه از زندگی هم جا می مانند. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود دو دسته افراد باشند: عده ای موفق و کوشا و گروه دوم افراد شکست خورده ای که همیشه از زندگی عقب می مانند. البته بین آنها یک گروه دیگر هم جا می گیرد و شامل کسانی است که زندگی شان تغییرات زیادی ندارد و همیشه در حال در جا زدن هستند.

در این ویدیو انگیزشی به بررسی علت موفقیت، شکست و یا درجازدن را با هم بررسی می کنیم. البته قبل از آن بهتر است این مطلب را هم تا انتها بخوانید!

ویدیو انگیزشی رمز موفقیت در زندگی

موفقیت در زندگی هر کس یک مفهوم متفاوت دارد. از نظر یک نفر پزشک حاذق شدن یک موفقیت تمام عیار است. اما یکی دیگر داشتن یک خودروی لوکس را موفقیت می داند. در همین اثنا کسی هم هست که داشتن یک خانه هر چند کوچک را اوج موفقیت خود می داند. کوچک یا بزرگی آرزوها اهمیت زیادی ندارد. آنچه اهمیت دارد، میزان رضایت ما از داشته هایمان است.

باور قلبی به تحقق آرزوها یک رمز بزرگ برای رسیدن به خواسته هاست. وقتی به چیزی از صمیم قلب ایمان پیدا کنید، از فردای همان روز گفتار، رفتار و تصمیم گیری هایتان در مسیر رسیدن به هدف تغییر شکل می دهند. کسی که می خواهد پزشک حاذقی باشد، به آن ایمان قلبی دارد و مطمئن است که روزی به آنچه که می خواهد دست پیدا می کند. برای بدست آوردنش تلاش می کند و ساعات بیشتری از روز را برای درس خواندن صرف می کند.

هیچ چیز خود به خود درست نمی شود. به این دلیل می گوییم به تحقق آرزوهایتان ایمان داشته باشید زیرا با باور قلبی به یکباره رفتارتان تغییرات مثبتی می کند. در عین حال کائنات صدای قلب شما را می شنوند و همه چیز برای رساندن شما به خواسته تان مهیا می شود. البته تا زمانی که خودتان برای آن تلاش کنید. پس تفکر مثبت نقش سازنده ای در پرورش روح و فکر دارد.

در این ویدیو انگیزشی به بررسی علت موفقیت، شکست و یا درجازدن را با هم بررسی می کنیم

تو لیاقتشو داری

تو لیاقتشو داری . مدام باید این جمله را با خود تکرار کنید. ارزش هر کس بر مبنای میزان احترامی است که برای خودش قائل می شود. افرادی که به آرامش روان خود اهمیت می دهند، از بی احترامی و بی حرمتی، تشنج، پرخاشگری و تندخویی به شدت اجتناب می کنند. زیرا می دانند نتیجه این سوءرفتارها به خودشان برمیگردد و آرامش روح و روان را از آنها می گیرد. پس قدر خود را بدانید و فرصت و وقت خود را برای کارهای بیهوده صرف نکنید. بدون شک شما استعدادهای زیادی در درونتان نهفته است که شاید از وجود آنها بی اطلاع باشید.

با تفکر بر روی نقاط قوت‏تان می توانید به ارزش واقعی خود پی ببرید. ضمن اینکه در گفتگوی درونی با خودتان مدام تکرار کنید که تو لیاقتشو داری تا به مرور زمان به آن احساس مالکیت پیدا کنید. برای کارهای عبث و بیهوده وقتتان را صرف نکنید و آینده را برای خود خریداری کنید.

ادامه این مطلب را می توانید در این ویدیو انگیزشی مشاهده کنید. هیچ چیز از ذهنی که تغییر کرده و خودش رو ساخته قوی تر نیست. برای بهتر شدن، شما می تونید ظاهر و موقعیتتون رو تغییر بدید اما اگر ذهنتون رو تغییر نداده باشید این کارها فقط یه تجربه تکراری خواهند شد.

تا چیزی در درون شما تغییر نکنه اتفاق بارزی نخواهد افتاد. اگر هدفی دارید و برای رسیدن بهش مصمم هستید، تغییر رفتار بر عادت های منفی شما غلبه می کنه. و این کار آسونی نیست. اغلب مردم دنیا استعدادهاشونو پیدا نمی کنن یا پرورش نمی دن به خاطر اینکه شهامت تغییر ندارن.

این ویدئوی انگیزشی تو لیاقتشو داریبه شما تاکید میکنه که استانداردهاتو بالا ببر و بیشتر تلاش کن. تو لیاقتش رو داری. با خودساخته همراه باشید و از این فیلم استفاده کنید.

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست