فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

تو زندگیت اشتباه منو تکرار نکن – ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

تکرار اشتباه مهمترین عامل بدبختی و شکست ماست. در این ویدیو انگیزشی به مهم ترین عامل خوشبختی یعنی آرامش می پردازیم. در نگاه عامیانه داشتن ثروت عامل خوشبختی و بهروزی است. اما افراد زیادی هم وجود دارند که ثروتمند هستند اما حس خوشبختی ندارند. زیرا آرامشی که باید در زندگی شان باشد، نیست. اما برای داشتن آرامش چه باید کرد؟ در این ویدیو انگیزشی با ما همراه باشید.

ارتباط با دوستان و نزدیکان

یکی از راه های کسب آرامش در زندگی برقراری ارتباط با کسانی است که حس خوبی از آنها دریافت می کنیم. افراد مثبت اندیش و شاد از این دسته هستند. بودن در کنار آنها باعث بهبود وضعیت روحی شما می شود. همنشینی با دوستان و نزدیکان تاثیر زیادی در تغییر روحیات دارد. پس باید کسانی را انتخاب کنید که باعث تغییرات مثبت در شما شوند.

تغذیه سالم برای داشتن آرامش در زندگی

یکی دیگر از راهکارهای کسب آرامش، تغذیه سالم است. طبق تحقیقات صورت گرفته توسط متخصصان به هر میزان که غذاهای پرکالری مصرف شود، میزان چربی خون، قند خون و فشار خون بیشتر می شود. این موضوع نقش زیادی در افزایش استرس و اضطراب دارد. همچنین مصرف غذاهای چرب در ساعات پایان شب، بدون داشتن تحرک جسمی و ورزش به بدخوابی و اضطراب می انجامد.

همه این عوامل در سلب آرامش روحی موثر هستند. به همین دلیل گفته می شود رژیم های غذایی مناسب و سالم که شامل سبزیجات و غذاهایی حاوی ویتامین بیشتر هستند، می توانند در داشتن جسم و روح سالم موثر واقع شوند. همچنین ورزش و تحرک جسمانی علاوه بر تاثیر بر روی تناسب اندام و افزایش اعتماد به نفس، به سلامت روح و روان هم کمک می کند.

در این ویدیو انگیزشی به مهم ترین عامل خوشبختی تکرار اشتباه

نقش عوامل معنوی در جلوگیری از تکرار اشتباه

یکی دیگر از راهکارهای ایجاد آرامش روحی در زندگی، توجه به معنویات است. طبق تحقیقات صورت گرفته کسانی که ایمان به خدا و سایر ابعاد مذهبی بیشتر است، آرامش بیشتری دارند. به این دلیل که این افراد به وجود یک نیروی ماورائی اعتقاد دارند که می تواند در زمان سختی و بحران به کمکشان بیاید.

بسیاری از افرادی که به افسردگی و سایر مشکلات روانی مبتلا می شوند، معنویت در آنها کمرنگ تر است. این افراد زمان برخورد با مشکلات نه تنها خودشان را قادر به مقابله با مشکلات نمی دانند، به دلیل فقدان معنویت و ایمان، هیچ امیدی به تغییر شرایط ندارند. به همین دلیل خود را در بن بستی می بینند که رهایی از آن غیرممکن است.

معنویت می تواند حس آرامش روحی را در شما تقویت کند و شما را از تکرار اشتباه بازدارد. گذشته از نوع دین و مذهب، اعتقاد به بزرگان دینی موجب کاهش استرس می شود. زیرا در زمان سختی می دانید کسی هست که می تواند دستتان را بگیرد. دعا کردن موجب آرامش روحی می شود. حتی اگر به خواسته هایتان دست پیدا نکنید، از تنهایی و بی کسی رهایی پیدا می کنید و میدانید کسی مراقبتان هست.

دیدگاه شما نسبت به پول داشتن چطوریه؟ داشتن پول و آسایشی که با خودش میاره اصلا چیز بدی نیست. اما اون چیزی که مخربه، عطش و سیری ناپذیری نسبت به داشتن و بدست آوردن پوله. نه اینکه تو نمی تونی از نظر اقتصادی موفق باشی؛ بلکه بهتره یه هدف والاتر و مهم تر برای زندگیت انتخاب کنی.
این که شما فقط برای پول تلاش کنید و اون براتون هدف اصلی بشه، آرامش شما رو بهم خواهد زد. اگر شما بعد از رسیدن به پول و هیجان بیشتر و بیشتر داشتنش، از دستش بدید چی میشه؟ شما می مونید و یک هیجان پوچ.
با خودساخته همراه بشید و این ویدیو انگیزشی تکرار اشتباه رو از دست ندید. ثروت حقیقی شما اون چیزیه که از دست نخواهد رفت.

این مطلب پیشنهاد میشود: خوب بودن، آنچه که مهمتر از پول است

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست