فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

به دنبال رویاهایت باش

اشتراک گذاری این مطالب در:

همه آن چیزی که که در زندگی وجود دارد حتی آن چیزی که در موردشان گله و شکایت دارید، خودتان جذب کرده اید. می دانم که شما با شنیدن این جمله بلافاصله می گویید: این خودرو را من جذب نکردم. این مشتری را که باعث این مشکل شده است من جذب نکردم. من این بدهکاری را جذب نکردم.» ولی باید در مقابل این عقیده شما کمی ایستادگی کرد. شما همه بدبختی یا خوشبختی اکنون را جذب کرده اید.

به دنبال رویاهایت باش

به دنبال رویاهایت باش جمله ای است که باید بارها و بارها با خود تکرار کنید. انسان ها چیزهای شبیه به خودشان را جذب می کنند. بنابراین زمانی که به چیزی فکر می کنید، مشابه آن را به سوی خود جذب می کنید. افکار حالت مغناطیسی دارند. یعنی افکار شما می توانند فرکانس تولید کنند. پس با این حساب به دنبال رویاهایت باش . زیرا این قابلیت وجود دارد که رویای شما محقق شود.

افکار انسان ها در مورد خودشان و زندگی شان شرایط آینده را می سازد. همانطور که شرایط امروز شما حاصل افکار شما در گذشته بوده است. یک جمله خیلی واضح در این رابطه وجود دارد : «افکار شما به واقعیت های بیرونی تبدیل می شوند».

اگر رویاهای خود را باور کنید و فکر و ذهنتان را روی آن متمرکز کنید، به آن دست پیدا می کنید. زیرا ما در جهانی زندگی می کنیم که قوانین بسیاری در آن وجود دارد. مانند قانون جاذبه. اگر از بالای یک ساختمان سقوط کنید، مهم نیست که انسان خوبی باشید یا انسان بد. قانون جاذبه شما را به سمت خود می کند.

در مورد قانون جذب هم همینطور است. وقتی مدام به یک موضوع، هدف، ایده و یا طرح فکر میکنید، برای کائنات فرقی نمی کند که افکار شما خوب است یا بد. تنها چیزی که برای کائنات مهم است دریافت افکار و سپس ارسال پیام پاسخ به سمت شماست. پس به دنبال رویاهایت باش و افکار مثبت را به سمت جهان هستی بفرست.

به دنبال رویاهایت باش

به دنبال رویاهایت باش و تلاش کن

وقتی چیزی را با دل و جان بپذیری، بدون شک برای آن تلاش هم می کنید. کائنات و هستی وقتی فکری را از شما دریافت می کنند، گویی شرایط را به یکباره فراهم می کنند. در این بین شما به مقداری انگیزه و امید نیاز دارید. این موضوع برای اینکه به دنبال هدف هایتان بروید تا به موفقیت دست پیدا کنید.

وقتی انگیزه و امید برای برداشتن گام اول را پیدا می کنید، به سعی و تلاش نیاز دارید. تلاش مدام مساوی است با درگیری ذهنی مدام. وقتی برای چیزی تلاش می کنید، ذهن شما ناخودآگاه درگیر آن می شود. برای مثال برای امتحان ورودی یک آزمون استخدامی در حال تلاش و درس خواندن هستید. تمام ذهن و فکر شما درگیر استخدام است. این هدف باعث می شود تا تلاش بیشتری کنید.

 

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست