مقالهموفقیت در روابطوبلاگ

چرا رویای عاشقانه‌مان به بن‌بست می‌رسند؟

اشتراک گذاری این مطالب در:

عاشقی کردن که فقط خرید بسته‌ای شکلات قلبیِ قرمز در روز ولنتاین نیست. هست؟؟ البته که نیست. عاشقی کردن اصول دارد، قواعد دارد.

اگر می‌خواهید در زندگی روابط عاطفی خوب و شادی داشته باشید و مثل عکس‌های کارت‌پستالیِ اینستاگرامی که تصویری ۲ نفره از زوجی عاشق را در کنار رودخانه و دشت و… نشان مي دهند، زندگی خوشی را تجربه کنید باید رفتارها و عاداتی متناسب با چنین قاب زیبایی در خود به وجود بیاورید. اگر میخواهید در این مورد بیشتر بدانید، خودساخته را دنبال کنید.

همه قبل از ازدواج و شروع رابطه‌ای عاشقانه، احساس می‌کنند که بهترین زندگی را خواهند داشت و بهترین همراه خواهند بود. اما این طور نیست. اگر این طور بود، آمار جدایی‌ها و طلاق عاطفی این‌قدر بالا نمی‌رفت. واقعیت این است که خیلی‌ها بلد نیستند چگونه در روابط خود با شریک عاطفی‌شان، تعادل ایجاد کنند. آنها ندانسته و صرفا از روی علاقه دچار تعصبات و وسواس‌هایی می‌شوند که اوقات خود و طرف مقابل‌شان را تلخ می‌کند.

شک، کنایه، ترس و… از جمله سایه‌های سیاهی هستند که به رابطه این افراد وارد می‌شوند. زوج‌های غمگینی که احساس خوشبختی نمی‌کنند مدام در باتلاق عادت‌های نامناسب خود فروتر می‌روند و هر تلاشی که می‌کنند بی‌سرانجام است و آنها را بیشتر فرو می‌برد. زوج‌هایی که احساس خوشبختی نمی‌کنند یاد نگرفته‌اند که رابطه، مسیری است که برای ساختن آن باید تلاش کنند. باید عادت‌های زشت و نامناسبی که رابطه را به سوی سراشیبی شکست سوق می‌دهد حذف کنند. مثلا زوج‌هایی که از هم دل خوشی ندارند، عادت کرده‌اند که در جمع از هم بدگویی کنند، هم را به خاطر اشتباهات احتمالی که هر انسان جائزالخطایی مرتکب می‌شود، نمی‌بخشند، اجازه ورود یکی از بدترین احساسات بشری یعنی حسادت را به قلب خود می‌دهند و… .

آنها نمی‌دانند که خوشحالی عاطفی نیز مانند هر موفقیت دیگری نیازمند ایجاد رفتارها و عادات درست است و وای به حال‌شان می‌شود زمانی که به این غم و ناخوشایندی اوضاع عادت کنند.  حدف عادت‌های بد برای کامیابی همان‌قدر اهمیت دارد که شناختن عادت‌های خوب. عادت کردن به رفتارهای خوب، ویژگی‌های منطقی و فعالیت‌هایی که شما را در زندگی جلوتر می‌برند، در هر زمینه‌ای باعث آسایش بیشتر می‌شود. فرقی نمی‌کند که به دنبال تغییر عادات خود در زندگی شخصی هستید یا عاطفی. در هر حال کلید پیشرفت و موفقیت و رسیدن به شادی بی‌حد و مرز ایجاد عادت‌هایی است که در وجودتان نهادینه می‌شوند و موتور محرکه آنها می‌تواند چشم‌انداز زیبایی باشد که رسیدن به آن شما را در تقویت این عادات کمک می‌کند.

اگر دوست دارید که دستی به سر و روی زندگی خود بکشید و با ایجاد عادت‌هایی جدید، خود و همراه‌تان را شادتر و آرام‌تر کنید، دوره صوتی «قاتل رویاهات اینجاست» را در خاطر داشته باشید. این دوره می‌تواند تلنگری برای شروع رویاپردازی‌های زیبا در زندگی و محرکی برای کسب عادت‌هایی جدید برای رسیدن به رویاها باشد. گاهی رویارویی با رویاها به کمک نیرویی خارجی ممکن می‌شود. دوره آموزشی صوتی قاتل رویاهات اینجاست همان کمکی است که آرزویش را دارید.

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست