فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

با قانون ۱۰ می توانید شانس موفقیتتان را ۱۰ برابر کنید!

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360


در دنیا آدمهای زیادی هستند که روزی شکست خورده و از خانه رانده بوده اند. اما همین آدمها بعدها به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده اند. شاید در اطراف شما این نوع افراد کم باشد. اما شما می توانید یکی از کسانی باشد که برای دیگران الگو می شود. اگر در زندگی خطایی داشته اید و یا زندگی آن طور که می خواستید، نبوده کافیست اراده کنید تا تمامی گذشته خود را جبران کنید.

چطور شانس موفقیتتان را ۱۰ برابر کنید

برای اینکه شانس موفقیتتان را 10 برابر کنید اول باید از آنچه که امروز هستید فاصله بگیرید. اگر نقطه ای که قرار دارید، هیچ پیشرفت و شانس موفقیتی در آن دیده نمی شود، آن را رها کنید. عادت های بد روزانه، خواب طولانی، بیکاری، وقت تلف کردن، تنبلی و … همه از شرایطی است که مانع رسیدن به موفقیت می شود. پس برای اینکه بتوانید شانس موفقیتتان را ۱۰ برابر کنید اول باید از این نقاط فاصله بگیرید.

باید مانع اصلی موفقیت های خود را پیدا کنید. یکی از اصلی ترین مشکلات اغلب ما این است که در پیدا کردن موانع موفقیت سردرگم هستیم. به جای اینکه تنبلی، بیکاری، وقت تلف کردن، عادتهای بد و … را مانع موفقیت خود بدانیم، نوک انگشت ما به سمت دیگران و شرایط می رود. گام بعدی کنار گذاشتن آن است که به اراده قوی نیاز دارد.

شانس به معنای فرصت هایی است که در مقابل ما قرار می گیرد. برخی فکر می کنند شانس یعنی چیزی که خود بخود ساخته می شود و در برابر ما قرار می گیرد. پولی که به یکباره بدست می آید، شغلی که به یکباره برای ما فراهم می شود. همچنین برخی به بدشانسی اعتقاد دارند و معتقدند شرایط آنها با دیگران فرق دارد. یا اینکه آنها در موقعیت بسیار سخت تر نسبت به دیگران هستند. پس اگر کسی موفق می شود، شرایط بهتری داشته است.

در حالی که هیچ گاه به میزان تلاش آنها برای موفقیت فکر نمی کنیم.

چطور شانس موفقیتتان را ۱۰ برابر کنید

تلاش خود را افزایش دهید

یکی از توصیه های افراد موفق برای رسیدن به هدف، تلاش است. اگر تلاش می کنید اما موفق نمی شوید به این معناست که تلاش شما کافی نیست. اگر در روز 5 ساعت کار می کنید اما هنوز نتیجه ای نگرفتید، ساعات کار خود را دو برابر کنید. اگر در کار خود مهارت ندارید، به آموزش و تمرین نیاز دارید. اگر روزی یک ساعت در دوره های یادگیری مهارت شرکت می کنید، روزی 10 ساعت هم به تمرین نیاز دارید.

وقت های خالی خود را برای تمرین کردن صرف کنید. هیچگاه برده زمان نباشید. بلکه زمان را به بردگی خود بکشید. زمان باید در دست شما باشد و برای هر ساعت آن یک برنامه داشته باشید. تا زمانی که سوی امید در شما جوانه نزده، دست از تلاش برندارید. البته استراحت هم نیاز دارید. اما استراحت کافی را برای زمانی واگذار کنید که به موفقیت نزدیک شده اید.

ادامه این مطلب را در کلیپ انگیزشی مشاهده کنید تا بتوانید با قانون ۱۰ می توانید شانس موفقیتتان را ۱۰ برابر کنید!

 

 

 

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست