زندگی نامه افراد موفقمقالهوبلاگ

با جام جهانی: 3 درس مهم موفقیت از کریستین رونالدو

اشتراک گذاری این مطالب در:

بدون شک کریستین رونالدو یکی از تاثیر گذار ترین های دنیای فوتبال است. او که در حال حاضر بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سایت فوربس، ثروتی معادل 400 میلیون دلار دارد، تا سال 2017، 5 بار به عنوان بهترین بازیکن فیفا در جهان انتخاب شده است. او سالانه به طور متوسط 50 میلیون دلار دستمزد می گیرد و درآمدش از قرارداد تبلیغاتی با کمپانی نایکی مبلغی در حدود 1 میلیارد دلار است. رونالدو با داشتن بیش از 275 میلیون فالوور در شبکه های اجتماعی، محبوب ترین ورزشکار در دنیا به شمار می آید. به بهانه ی حضور تیم پرتغال در جام جهانی 2018، نگاهی داشته ایم به مهم ترین عوامل موفقیت این بازکنان سرشناس جهانی. با خودساخته همراه باشید.

1- در کار خودتان بهترین باشید:

حرفه ی رونالدو همیشه زیر سوال بوده است. آیا او می تواند لیونل مسی را شکست بدهد؟ آیا می تواند از شهرت و زندگی لوکس اش فاصله بگیرد و روی بازی اش در زمین تمرکز کند؟

اما این ستاره ی فوتبال، با زدن دومین گل اش در بازی برابر یوونتوس همه را شگفت زده کرد. این گل آنقدر عالی زده شد که حتی طرفداران یوونتوس را هم به هیجان آورد!

زیبایی این گل برای همه قابل تقدیر است. زین الدین زیدان، کاپیتان فرانسوی سابق که برای تیم های یوونتوس و رئال مادرید نیز بازی کرده است، از این گل رونالدو با عنوان «یکی از زیباترین گل های تاریخ» نام برده است. این گل همچنین 119 امین گل رونالدو در لیگ قهرمانی بود. اما باید دید رونالدو در جام جهانی 2018 روسیه چه عملکردی از خود نشان می دهد.

خب، از این موضوع می شود درس مهمی گرفت. زمانی که شما در هر کاری که هستید بدرخشید و عملکرد فوق العاده ای از خودتان نشان بدهید، افراد بسیار کمی وجود خواهند داشت که بتوانند شما را زیر سوال ببرند. داشتن استعداد به تنهایی کافی نیست. مهم این است که فارغ از تمام موفقیت های گذشته و استعدادی که دارید، چقدر برای بهتر شدن تلاش می کنید.

بیشتر بخوانید: عوض کردن زندگی شما فقط 5 ثانیه زمان میبره

2- سن شما کارتان را تعریف نمی کند

همه ی ما وقتی می خواهیم کار جدیدی را شروع کنیم، در رابطه با موانع سنی آن نگران هستیم. ممکن است خیلی ها به شما بگویند که الان دیگر وقت مناسبی برای تبدیل شدن به یک کارفرما نیست و از سن تو گذشته است. اما واقعا سن و سال می تواند نوع کسب و کار ما را تعریف کند؟

خب، با نگاهی به تمام موفقیت ها و درخشش رونالدو در سن 33 سالگی، می توانیم به طور حتم بگوییم که سن و سال چیزی نیست که بخواهد جلوی شما را بگیرد. با وجود اینکه از ماه ها پیش خبرگزاری ها و حرفه ای های دنیای فوتبال از این واقعیت می گفتند که حرفه ی فوتبال رونالدو در وضعیت زوال و رو به اتمام است، اما این ستاره ی فوتبال از زمانی که 33 ساله شد توانست 39 گل را در تمام رقابت هایش به ثمر برساند و عملا خلاف گفته های دیگران را به آن ها ثابت کند. حالا رونالدوی 33 ساله برای حضور در رقابت های جام جهانی 2018 آماده می شود، به نظر می آید هیچ چیزی نمی تواند جلوی پیشرفت و درخشش بیشتر او را بگیرد.

3- از رقبایتان برتر باشید

زمانی که حرف از رونالدو و حرفه ی او باشد، نام لیونل مسی هم چندان از قضیه دور نیست! رقابت بین این دو ابر ستاره همیشه موضوع داغی بوده که بحث های زیادی در مورد آن شده است. همیشه این سوال وجود داشته است که کدام یک از آن ها بالاتر از دیگری قرار می گیرد و این موضوع فشار زیادی را بر آن ها می آورد.

اما رونالدو توانسته است در این شرایط درخشش خودش را حفظ کند. چیزی که مهم است، میزان و قدرت رقبای شما نیست. توانایی شما در درخشیدن و یک قدم جلوتر از دیگران بودن است که باعث می شود بتوانید یک سر و گردن از دیگران بالاتر باشید. مهم نیست که چه میزان فشار و استرس را برای پیدا کردن جایگاه تان در میان رقبا تحمل می کنید، این مهارت های شما است که می تواند در طولانی مدت شما را از دیگران متمایز کند.

بیشتر بخوانید: 12 استراتژی مذاکره رقابتی برای رسیدن به سود بیشتر

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست