فیلموبلاگویدئوهای آموزشیویدیو انگیزشی موفقیت

با این روش هر مهارتی را به راحتی بیاموزید و موفق شوید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

در این ویدئوی انگیزشی روش هایی به شما گفته می شود که می توانید براحتی بیاموزید و موفق شوید. موفقیت بدون مهارت ممکن نیست. در واقع این اطلاعات و دانش است که بین شما و افراد عادی تفاوت ایجاد می کند. خود را با یک کودک مقایسه کنید. در ذهن کودک اطلاعات کمی موجود است.

همان اطلاعات هم دسته بندی نشده اند. از سوی دیگر کودک قادر به انجام هیچ کاری نیست. به همین دلیل کودک یک نیروی کار محسوب نمی شود. نه از این جهت که کودک توان جسمانی ندارد. خیر به این دلیل که کودک مهارتی ندارد. در واقع برخی از مهارت ها به توان جسمی هم نیاز ندارد و به اطلاعات بالا نیاز دارد.

اگر میخواهید بین شما و یک فرد عادی و غیرفعال تفاوت باشد، مهارت های جدید یاد بگیرید. برای یادگیری مهارت هوش و ذکاوت نقش کمرنگی دارند. آنچه برجسته می شود، آموزش و علاقه برای یادگیری است. افرادی که انگیزه زیادی برای یادگیری یک مهارت دارند، هر چند که هوش و ذکاوت پایینی هم داشته باشند، اما شک نکنید اگر تلاش کنند موفق می شوند. پس بیاموزید و موفق شوید

چطور باید بیاموزید و موفق شوید

چطور باید مهارت را بیاموزید و موفق شوید

برای اینکه بیاموزید و موفق شوید باید ابتدا رشته و فیلد مورد علاقه خود را انتخاب کنید. مثلا مهارت یادگیری زبان خارجه، گرافیک، طراحی سایت، نویسندگی، طراحی، خیاطی و …. از جمله مهارت های درآمدزا محسوب می شوند. شما باید بتوانید مهارت مورد علاقه خود را انتخاب کنید. برای مثال وقتی در طراحی استعداد ذاتی دارید و به این کار علاقمند هستید، باید به طور عملی و تخصصی وارد این حوزه شوید.

این روزها همه مهارت های ذاتی به صورت تخصصی و بسیار پیشرفته شده اند. در نتیجه به دوره های آموزشی نیاز دارند. برای اینکه بتوانید در مهارت مورد علاقه خود پیشرفت کنید باید با کسانی که در این رشته هستند، ارتباط برقرار کنید. ارتباط با همفکران و همردیفان باعث می شود تا تبادل اطلاعات صورت بگیرد. ایده ها از دل تبادل اطلاعات و تعامل صورت می گیرد.

یادگیری و آموزش مهم ترین دلیل رشد و پیشرفت محسوب می شود. شاید شما هم دقت کرده باشید که کودکان نسل امروز نسبت به کودکان نسل قبل باهوش تر هستند. این موضوع بخاطر آموزش هایی است که به کودکان داده می شود. زیرا کودک مستعد یادگیری است و زمانی که در کلاس های مهارتی شرکت می کند و یا ابزارهایی مثل آیپد، تبلت و سایر دستگاه های دیجیتال به او داده می شود، در افزایش میزان هوش او موثر است.

تمرین مکرر برای یادگیری مهارت لازم است

ممکن است در یک دوره آموزشی شرکت کنید. اما در آن موفق نشوید. با وجود که به آن علاقه زیادی دارد و با هزار امید به این سمت رفته اید، ناامید شوید. اما شما یک مشکل دارید و آن تمرین نکردن است. تمرین باعث می شود تا در یک کار مهارت بدست بیاورید. سرعت عمل تان افزایش یابد.

در این ویدئوی انگیزشی روش هایی گفته می شوید که می توانید با دیدن آن هر مهارتی را به راحتی بیاموزید و موفق شوید

 

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست