فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

اگه تصمیم داری خودکشی کنی راهش اینه – ویدیو انگیزشی

اشتراک گذاری این مطالب در:

یکی از مشکلات بسیاری از جوانانی که به خودکشی فکر می کنند، ناامیدی و نداشتن صبر و حوصله است. در واقع خودکشی راه حل هیچ کاری نیست. حتی سخت ترین مشکلات هم نباید شما را به این سمت هدایت کنند. وقتی به بن بست می رسید، راهی برای حل آن وجود دارد. به این فکر کنید که با ارزش ترین چیزی که یک انسان می تواند داشته باشد، جان اوست. پس هیچ چیز ارزش این را ندارد که جان و زندگی شما را بگیرید.

خودکشی ممنوع!

خستگی از وضعیت فعلی برای همه پیش می آید. اما تنها تعداد معدودی به خودکشی فکر می کنند. برخی از افراد مشکلات را به حال خود می گذارند و تعداد دیگری با آن می جنگند. براستی راه مبارزه با مشکلات چیست؟ چرا برخی ها به فکر خودکشی می افتند و اولین یا آخرین راه حل را در خلاص کردن خود می دانند؟

بزرگترین دلیلی که باعث می شود یک فرد به خودکشی فکر کند، نداشتن صبر و تحمل است. در واقع کسانی که قادر نیستند مشکلات را تحمل کنند، خیلی زود به فکر خودکشی و مرگ می افتند. می خواهند با خلاص کردن خودشان از زندگی از دست مشکلات فرار کنند. هیچ کس تا به حال از آن دنیا نیامده است که بگوید اگر خودکشی کنید همه چیز تمام می شود.

افسردگی دلیل دیگری است که از سوی روانشناسان برای خودکشی مطرح شده است. در این عارضه روانی افراد به ناامیدی مفرط مبتلا می شوند که هیچ روزنه امیدی برای فردا نمی بینند. به این معنا که برخی از افرادی که خودکشی می کنند، ممکن است مشکلی در زندگی نداشته باشند، اما به دلیل یکنواختی در زندگی و نداشتن هیجان دست به این کار می زنند.

خودکشی هیچ وقت نمی تواند آخرین راه حل برای یک مشکل باشد. هر چقدر هم مشکل حاد و پیچیده هم باشد، خودکشی راه نجات نیست. در واقع خودکشی نشانه ضعف در مقابله است. افرادی که قدرت تحمل و صبر در برابر مشکلات را ندارند، به فکر خودکشی می افتند. این افراد تصورشان این است که با خلاص شدن از دست مشکلات می توانند به همه چیز پایان دهند. اما به این فکر نمی کنند که مسیر سخت تری را در پیش روی بازماندگان قرار می دهند.

خودکشی ممنوع!

هیچ مشکلی نمی تواند بدون راه حل باشد

در واقع هیچ مشکلی بدون راه حل نیست و این یک واقعیت محض است که باید با دل و جان آن را پذیرفت. گاهی برخی از مشکلات سخت و دشوارند اما نمی توان گفت برای آنها راهی وجود ندارد. شاید حل کردن و رفع این نوع مشکلات بسیار پیچیده و دشوار باشد، اما حل شدنی است. ضمن اینکه با ارزش ترین چیزی که هر موجود زنده ای دارد، زندگی کردن و فرصت زیستن است. وقتی این فرصت را از خود بگیریم، برگرداندن آن غیرممکن است. پس به جای فکر کردن به مرگ و خودکشی در فکر بهتر کردن زندگی باشیم.

خسته شدن از وضعیت فعلی، اتفاقی که ممکنه برای هرکسی پیش بیاد. اما، بعضی ها به فکر تغییر شرایط میافتن و بعضی ها به فکر پایان دادن به شرایط! خیلى از مردم بیش از یک بار در زندگى میمیرن مردن فقط فیزیکى نیست ، وقتى رویایى نداشته باشى ، وقتى خودت رو دوست نداشته باشى ، وقتى اینى که هستى رو دوست ندارى گویا چیزی در درون شما مرده.
وقتی این شخصی که شما هستین با روحیه و وضعیت فعلی نمی تونه منبع مناسبی برای اونی که می خواهید باشه پس بهتره تغییرش بدید. این خیلی خوبه اما باید از جهت درست بهش نگاه کنید.
برای رسیدن به هدف باید بارها و بارها ورژن فعلی خودتون رو کاملا تغییر بدید و قوی تر و با انگیزه تر راه رو ادامه بدید. خودساخته این ویدئوی انگیزشی رو به شما تقدیم میکنه. با تغییر خودتون دنیاتون رو تغییر بدید.

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست