فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

اين ويدئو تقديم به همه بدخواهام – گری وینرچاک

اشتراک گذاری این مطالب در:

گری وینرچاک مدیرعامل شرکت واینر مدیا و یک کارآفرین موفق است. در این ویدیوی انگیزشی می توانید سخنرانی گری وینرچاک را از زبان خودش بشنوید. او یکی از افراد موفقی است که بدون شک تجربیاتش می تواند مسیر موفقیت را برایتان هموار کنید.

گری وینرچاک : با بدخواهان و حسودان بدرفتاری نکنید

یکی از توصیه های مهم افراد موفقی همچون گری وینرچاک به شما این است که نسبت به حسودان و بدخواهان خود بدرفتاری نکنید. وجود بدخواهان و حسودان به این معناست که شما در کار خود موفق بوده اید. همیشه افراد به کسانی حسادت می کنند که به موفقیت می رسند. آیا تا به حال دیده اید کسی به یک گدا یا یک فرد ورشکسته بدبخت یا یک معتاد مفلوک حسادت کند؟

چون این افراد چیزی ندارند که کسی به آنها حسادت کند. حسادت برای کسانی است که موقعیت خوب و موفقیت چشمگیری دارند. همین عامل است که باعث می شود دیگران به آنها حسادت کنند. پس اگر شما هم حسود و بدخواهان زیادی دارید، تردید نکنید که موقعیت خوبی دارید که باعث می شود حسادت دیگران برانگیخته شود.

پس اگر کسی با حسادت با شما رفتار می کند، به جای اینکه خشمتان برافروخته شود و بخواهید واکنش تند و تیزی از خود نشان دهید، با آنها با ملایمت رفتار کنید. افرادی همچون گری وینرچاک که در زندگی خود موفق هستند، اغلب مورد حسادت و کینه توزی قرار می گیرند. این امر کاملا طبیعی است. اگر روزی کسی به شما حسادت نکرد بدانید جایی از کار می لنگد یا اصلا در کار خود موفق نبوده اید.

گری وینرچاک : نسبت به کینه بدخواهان بی توجه باشید

گری وینرچاک : نسبت به کینه بدخواهان بی توجه باشید

افراد موفقی همچون گری وینرچاک نسبت به کینه بدخواهان و حسودان بی اعتنا هستند. آنها روی هدف خود متمرکز می شوند و اصلا به حرف ها، دشمنی ها و کینه توزی بدخواهان توجهی ندارند. هدف اصلی افراد حسود این است که شما را از مسیر موفقیت خارج کنند. پس باید کاری کنید که آرزوی آنها برآورده نشود. اگر بخواهید به حرف های نیش دار، طعنه ها، حسادت ها و کینه توزی مخالفان خود توجه کنید، به موفقیت نمی رسید و این همان چیزی است که آنها می خواهند.

برای مقابله با بدخواهان بهترین راهکار پیشرفت بیشتر است. وقتی آنقدر پیشرفت کنید که فاصله شما هر روز از دشمنان بیشتر شود، دیگر نه قدرت مقابله با شما را دارند و نه انگیزه ای برای ادامه حسادت خواهند داشت. افراد حسود وقتی ببینند فاصله شما کمی بیشتر از آنهاست حسادت می کنند. اما وقتی فاصله موقعیت و شرایط زندگی شما با بدخواهان بیش از حد شود، دیگر رمقی برای ادامه کینه توزی خود نخواهند داشت. از سوی دیگر فکر میکنند دیگر در شرایطی نیستند که بخواهند خود را با شما مقایسه کنند.

برای مثال شما هیچ گاه به یک میلیاردر موفقی همچون گری وینرچاک حسادت نخواهید کرد. زیرا قدرت مقایسه با او را ندارید. تنها کسی که به یک میلیاردر موفق حسادت می کنند، یک میلیاردر موفق دیگر است که در سطح او باشد. پس سطح و موقعیت خود را بالا بکشید.

آیا می خواهید زندگی تان را بر پایه انتقادات مردم بگذارید؟ در این ویدئوی انگیزشی جذاب، با وینر چاک همراه باشید. واقعا مهم نیست که بقیه چه فکری می کنند. نباید به حرف های دیگران اهمیت داد. چون فردی که موفق نبوده، می خواهد با حرف هایش جلوی پیشرفت شما را بگیرد. پس آرامشتان را حفظ کنید و حرکت جدیدی را در زندگی تان آغاز کنید. تنها چیزی که می تواند شما را به عقب بکشد، این است که مردم در مورد شما چه می گویند.
خود ساخته شما را به دیدن این ویدئوی انگیزشی جذاب دعوت می کند.

برچسب‌ها: , , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست