مقالهموفقیت در کسب و کاروبلاگ

از صفر تا میلیونر با به کار گیری 4 تکنیک

اشتراک گذاری این مطالب در:

سخت ترین قسمت موفق شدن،شروع کردنه.اما بر خلاف تمام چالش های پیش و روتون وقتی با حد اقل شروع میکنید،باز هم یک راه برای میلیونر شدن وجود داره.میخوام براتون 4 دلیل بیارم که چرا میتونید با یک سرمایه گذاری کوچک میلیونر شوید.

بیشتر بخوانید: بدون ایجاد اختلال در کسب و کار خود نوآوری به وجود آورید

1.اول روی یاد گرفتن تمرکز کنید نه پول بدست آوردن

دانش،بزرگترین سلاح شماست.در ابتدا روی یاد گرفتن تمرکز کنید.اشتباه نکنید و اول بسم الله تمام تمرکزتون رو روی پول جمع کردن نذارید.هرچیزی که میتونید رو یاد بگیرید،اینطوری میتونید در بلند مدت یک موسسه داشته باشید.
میگن اگر یک میلیونر ورشکست بشه،همیشه میتونه خودش رو جمع و جور کنه.و به این دلیل میتونه این کار رو کنه چون ممکنه پولش  رو از دست داده باشه اما این دانش رو داره که چطور همه چیز رو به حالت اول برگردونه.

2.میتونید اطلاعات و آگاهی راجع به هر چیزی رو به صورت آنلاین بدست بیارید

من قدردان اینترنت هستم.اینترنت تنها و بزرگترین کتابخانه ی جهانه.الان شما دارید این مقاله رو میخونید و اطلاعات کسب میکنید،کاری که 40 سال پیش امکان انجامش نبود.از اینترنت و تمام گستردگیش برای کتاب خواندن،مرور کردن مقاله و تماشای ویدیو های آموزشی استفاده کنید

هر روز یک زمانی رو مشخص کنید تا مطالب  رو آنلاین یاد بگیرید.حالا میتونه یک ویدیو،سریال یا وبلاگ مورد علاقه اتون باشه.وقتی که عادت به منظم آموختن کنید،متوجه خواهید شد که چقدر زود پیشرفت میکنید.

3.روی حرفه ای که دوستش دارید، تمرکز کنید

امروزه میتونید هرچیزی که میخواین رو یاد بگیرید و حرفه ای که برای اشتیاق دارید رو هدفتون قرار بدید.این کاری بود که تونستم با مقدار کمی پول انجام بدم.در بازار یه جای خالی پیدا کردم و به مردمی که در غیر این صورت نمیتونستند چیزی بیاموزند رو،اگاه ساختم.

شما این کار رو در راستای هر حرفه ای میتونید انجام بدید.وقتی حرفه ای که بهش علاقه دارید رو پیدا میکنید و برای اطلاعات بدست آوردن از اینترنت استفاده میکنید،در اصل شروع به بدست آوردن یک دارایی بزرگ میکنید.

بیشتر بخوانیدد: 4 اشتباهی که باعث پیشرفت کاری میشه

4.خبرگی خودتون رو با تولید محتوا ی رایگان ،ثابت کنید.

شهرت شما به عنوان یک نویسنده،کارت جدید کسب و کار شماست.یک دلیل وجود داره که راهنمای تجارت های ارزون قیمت رو ساختم و رایگان در اختیار مردم گذاشتم.ممکنه تابحال در رسانه های اجتماعی تبلیغاتی در موردش دیده باشید.راهه موفقیت با اندک چیز موجود اینه که با تولید محتوا،خودتون رو مشهور کنید.

این راه موفقیته ،چون با رایگان تولید محتوا کردن،شما شروع به ارتباط برقرار کردن با افرادی میکنید که ارزش کار شمارو میدونند.و از مرحله است که همه شروع میکنند پول دار شدن.

بیشتر بخوانید: چطور یه کسب و کار رو بدون (تقریبا) هیچ پولی شروع کنیم؟

با چیز های کوچک،میتونید کلی کار انجام بدید

خیلی وقته که دیگه از اون روز هایی که برای موفق شدن به یه سرمایه گذاری برزگ نیاز دارید،خبری نیست

امروزه با چیز های اندک میتونید کار های فراوانی انجام بدید.ببینید چی دوست دارید،دانش اتون رو در اون زمینه بیشتر کنید.محصولی رو تولید کنید که نیاز هارو کاملا برطرف کنه.و در نهایت شروع کنید با مردم ارتباط برقرار کنید تا خودتون رو یک شخص مقام دار در حرفه اتون جلوه بدید.
اگر همه چیز رو با هم ترکیب کنید،میتونید از پس هر چیزی بر بیاین

برچسب‌ها: , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست