فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

اریک توماس :اگر این ۳کار رو انجام ندی حتما شکست میخوری

اشتراک گذاری این مطالب در:

 

برای دستیابی به موفقیت توصیه های زیادی از سوی افراد موفق می شود. اریک توماس یکی از افراد موفقی است که در این ویدیوی انگیزشی به سه نکته کاربردی برای دستیابی به موفقیت اشاره می کند. اما گذشته از صحبت اریک توماس لازم است چند توصیه دیگر را هم در این مورد ما داشته باشیم. برای رسیدن به تمامی خواسته ها و هدف هایتان، سه کار مهم در اولویت قرار می گیرد. این سه کار عبارتند از:

داشتن برنامه ریزی در زندگی

زندگی بدون برنامه درست مثل این می ماند که باک ماشین را پر بنزین می کنید و به یک جاده ناشناخته وارد می شوید. شما تمامی شرایط برای سفر را دارید اما هیچ برنامه ای از قبل مشخص نکردید. در واقع هنوز تصمیم نگرفتید به کجا سفر کنید و مقصد خود را مشخص نکردید. فقط می خواهید برای آرامش روح و روانتان از شهر و شلوغی های آن دور شوید. همین بی برنامه گی ممکن است به گم شدنتان در جاده، تمام شدن بنزین ماشین و یا خرابی خودرو بینجامد.

در مورد زندگی اگر بی هدف حرکت کنید همین مشکل برایتان رخ می دهد. وقتی انرژی، سرمایه و زمان کافی برای رسیدن به یک هدف را دارید، اما برنامه ریزی نکرده اید. در این صورت خیلی زود همه چیز را از دست می دهید و به نقطه صفر می رسید.

اریک توماس

اریک توماس : از زمان خود نهایت استفاده را ببرید

به ساعت روی دیوار نگاه کنید. آیا عقربه های آن خلاف جهت رو به جلو حرکت می کند؟ آیا عقربه به عقب باز می گردد؟ در واقع همین ساعت ساده روی دیوار می گوید زمان به عقب باز نمی گردد. پس کارها را به تعویق نیندازید و از لحظات خود نهایت استفاده را ببرید.

برای کارهایی که باید فردا انجام دهید، وقت تعیین کنید. بدون تعیین زمان به هیچ کاری دست نزنید. مثلا برای صرف صبحانه 30 دقیقه زمان تعیین می کنید. پس حین صرف صبحانه وقت خود را صرف تماشای فیلم، بازی با گوشی و شبکه های اجتماعی نمی کنید. سعی می کنید صبحانه را در مدت 30 دقیقه و نه بیشتر تمام کنید. در مورد سایر کارها هم اینطور با نظم پیش بروید تا در نهایت به فردی منظبط تبدیل شوید.

به سلامت جسمانی خود اهمیت دهید

افراد موفقی همچون اریک توماس به تندرستی جسمانی بیش از هر چیزی اهمیت می دهند. تا زمانی که بدن و جسم شما سالم نباشد، قادر به تصمیم گیری نیستید. یک جسم بیمار و ضعیف دیدگاه بدبینانه ای نسبت به زندگی دارد. وقتی از نظر جسمی خسته باشید، به همه چیز بدبین هستید. امیدواری نسبت به زندگی و پدیده ها و موضوعات اطرافمان زمانی ممکن است که ضعف جسمانی نداشته باشیم. پس به سلامت خود بیش از هر چیز اهمیت دهید.

ادامه این مطلب را می توانید در ویدئو انگیزشی از زبان اریک توماس بشنوید.

برچسب‌ها: , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست