فیلموبلاگویدئوهای آموزشی

آموزش چگونه لباس پوشیدن مخصوص کارآفرینان

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

کارآفرینان همیشه از افراد جامعه متمایز می شوند. دلیل این موضوع قدرت آنها در ایجاد تغییرات مثبت در جامعه است. کارآفرینان می توانند برای سایرین هم شغل ایجاد کنند. یک خانواده را سر و سامان ببخشند و یا فردی را از بیکاری و افسردگی نجات دهند. اما با همه اینها در لباس پوشیدن ساده و بی آلایش هستند. آنها اهل تجملات نیستند و به جای اینکه زیورآلات گرانقیمت استفاده کنند، سادگی را به همه چیز ترجیح می دهند.

تیپ و ظاهر می تواند به هر کسی اعتماد به نفس ببخشد. بنابراین کارآفرینان که در مرکز دید قرار دارند و اغلب باید در جلسات شرکت کنند، باید ظاهری مرتب و آراسته داشته باشند.

کارآفرینان موفق چطور لباس می پوشند؟

لباس پوشیدن کارآفرینان

کارآفرینان اگر خانم باشند به جای اینکه مدام در فکر آرایش و زیبایی و مد باشند، در فکر توسعه کسب و کار خود هستند. البته این گفته به این معنا نیست که به سر وضع خود اهمیت نمی دهند یا شلخته و ژولیده در جمع ها و جلسات شرکت می کنند. آنها در این کار افراط و تفریط نمی کنند. به جای اینکه ساعت ها وقت خود را صرف رنگ کردن مو کنند و یا در مقابل آینه بنشینند و به صورت خود نگاه کنند، در فکر ایجاد یک راه جدید هستند.

کارآفرینان هیچ گاه به فکر تتو کردن سر و بدن نیست و انگشتر یا زیورآلات بزرگ در دست نمی کنند. انگشترهای آنها اغلب کوچیک و ساده است و کمتر به چشم می خورد. البته در کشور ما بستن کروات خلاف قانون است. اما اگر یک کارآفرین ایرانی بخواهد در نشست ها و کنفرانس های بین المللی شرکت کند، بستن کراوت اهمیت زیادی دارد. رنگ آن باید با رنگ کت و شلوار متناسب باشد.

زدن عطر برای کارآفرینان اهمیت زیادی دارد. زیرا بو می تواند یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی مخاطب باشد. حال اگر قرار باشد کارآفرینان در یک جلسه یا کنفرانس حضور پیدا کنند، به یک عطر ملیح و ملایم نیاز دارند. به همراه داشتن خودنویس و یک دفترچه یادداشت کوچک و زیبا اهمیت زیادی دارد. زیرا برای کارآفرینان این دو ابزار کاربر دارد و به همین دلیل باید همواره آنها را همراه داشته باشند.

رنگ لباس، اتو کردن لباس و تمیزی کفش ها هم جلوه خاصی به تیپ و ظاهر کارآفرینان می دهد. اگر تمام لباس ها شیک و تمیز و اتوکشیده باشند، اما کفش ها کثیف و گرد و خاک گرفته، تاثیر منفی بر روی ذهن مشتریان و مخاطبان خواهد داشت.

صحبت کردن کارآفرینان در میان جمع

برای کارآفرینان زیبایی و آراستگی ظاهری در عین سادگی یک ملاک و معیار مهم است. اما در کنار آن متانت هم اهمیت پیدا می کند. کارآفرینان باید به جای تند تند صحبت کردن، شمرده و به آرامی صحبت کند. هر جا لازم شد صحبت ها را قطع کند تا طرف مقابل هم فرصت حرف زدن داشته باشد. در واقع کارآفرین باید شخصیت آرام و متین داشته باشد تا بتواند مخاطب را به سمت خود جذب کند. زیاد صحبت کردن هیچ گاه جلوه خوبی نداشته و باعث کسر شأن می شود. به همین دلیل باید کوتاه سخن گفت.

برخی از آقایان از رنگ ها دوری می کنند زیرا از آنها می ترسند. خانم ها، قدرت تاثیر رنگ را می شناسند و می دانند که چطور با انتخاب رنگ ها چشم ها را به طرف خود جذب کنند. اگر می خواهید به جلسه بروید و نمی خواهید به چشم بیایید و به عنوان شنونده در جلسه حضور داشته باشید، می توانید از قدرت رنگ ها استفاده کنید، زیرا برخی از رنگ ها نشانه اقتدار، قابل اعتماد بودن و قدرت هستند. با خودتان صادق باشید و ببینید ذاتا به چه رنگی علاقه دارید. در این ویدئو می توانید با چگونه لباس پوشیدن آشنا شوید. با خود ساخته همراه باشید و این ویدئوی آموزشی مفید را از دست ندهید.

برچسب‌ها: , , , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست