فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

آموزش دست یابی به اهدافی که تاکنون فقط خوابشان را دیده اید

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360          دانلود با کیفیت 240

برای دستیابی به اهدافی که در سر دارید، در ابتدا باید برنامه ریزی کنید. بسیاری از افراد معتقدند با وجود اینکه برنامه ریزی می کنند، اما زمان اجرا از زیر آن شانه خالی می کنند. در واقع عملی کردن رویاها برای آنها یک خواب است و اصلا نمی توانند به چیزهایی که می خواهند برسند. برای دست یابی به اهدافی که تاکنون فقط خوابشان را دیده اید، راهکارهای زیر کاربردی است:

برای برداشتن قدم اول اراده کنید

برای هدف باید قدم اول را بردارید. اما بیشتر افراد در برداشتن همین قدم اول ناتوان هستند. ترس عامل اصلی درجا زدن است. افرادی که از نتیجه هراس دارند، برای قدم اول تلاش نمی کنند. این ترس است که مانع رسیدن به هدف ها در زندگی می شود. پس برای برداشتن دست یابی به اهدافی که در سر دارید لازم است که ترس از نتیجه را در قدم اول کنار بگذارید. آنچه در سر دارید یا به نتیجه دلخواه می رسد و یا نمی رسد. اگر برسد شرایط شما با آنچه امروز در آن هستید متفاوت خواهد بود. اگر نتیجه دلخواه را نگیرید، یک تجربه به زندگی تان اضافه می شود.

تاکید کنیم برای موفقیت و دست یابی به اهدافی که در سر دارید، ابتدا باید به این موضوع هم فکر کنید که اگر موفق نشدید و شکست خوردید چه چیزهایی را از دست می دهید. آیا شکست باعث می شود از وضعیت فعلی بدتر شوید؟ مسلما اگر جوابتان خیر است پس برای برداشتن قدم اول تعلل نکنید.

برای مثال اگر قرار است با همه سرمایه ای که دارید در یک معامله تجاری سرمایه گذاری کنید، باید به این فکر کنید اگر در این معامله شکست بخورید همه سرمایه را از دست می دهید یا فقط بخشی از آن را؟ یا اگر موفق شوید چه مقدار بر سرمایه شما افزوده می شود؟ برای کنار گذاشتن ترس برای موفقیت در برداشتن قدم اول بررسی نتیجه مهم است. اینکه میزان ضرر و سود آن را بسنجید تا خیالتان از بابت راهی که می روید آسوده باشد.

آموزش دست یابی به اهدافی که تاکنون فقط خوابشان را دیده اید

آمادگی ذهن برای دست یابی به اهدافی که در سر دارید

ذهنیت شما نسبت به دست یابی به اهدافی که در سر دارید اهمیت زیادی دارید. پس توصیه اکید داریم که در ابتدای راه احتمالات شکست را در نظر نگیرید. زمانی که علاقه خود را در یک زمینه کاری مشخص کردید، راه موفقیت در کسب و کار برای شما هموار می شود. اما نباید افکار منفی را به ذهن خود را دهید.

وقتی اطمینان داشته باشید که توانایی انجام این کار را دارید، پس نباید احتمالات شکست را در نظر بگیرید. آینده نگری یکی از ضروریات موفقیت است. در واقع راه موفقیت در کسب و کار بدون در نظر گرفتن آینده شکست خورده است. اما آینده نگری با احتمالا شکست تفاوت دارد. در آینده نگری شما برخی از مواردی را که ممکن است مانع موفقیت شما شوند، در نظر می گیرید. سپس برای برداشتن این موانع تصمیم می گیرید.

اگر قصد دست یابی به اهدافی که تاکنون فقط خوابشان را دیده اید، دارید این ویدئوی انگیزشی را مشاهده کنید.

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست