اعتماد به نفسفیلموبلاگویدئوهای آموزشی

اعتماد به نفس خود را سه برابر کنید!

اشتراک گذاری این مطالب در:


دانلود با کیفیت 720          دانلود با کیفیت 480          دانلود با کیفیت 360

یکی از مهم ترین دغدغه های انسان امروزی سه برابر کردن اعتماد به نفس است. ما در عصری زندگی می کنیم که به دست آوردن هر چیزی ممکن است. تنها باید اعتمادبه نفس کافی را برای به دست آوردن خواسته هایمان داشته باشیم. آموزش سه برابر کردن اعتماد به نفس می تواند به ما کمک کند تا با اطمینان بیشتری نسبت به توانایی هایمان برای رسیدن به خواسته ها و اهداف خود قدم برداریم. اما اعتماد به نفس دقیقا چی است؟

افزایش اعتماد به نفس یعنی داشتن اعتماد به توانایی خود در حل مشکلات و پذیرش نقص ها و ضعف های وجودی مان. یک فرد با اعتمادبه نفس لزوما نسبت به نتایج آگاهی کامل ندارد، اما به توانایی خودش در انجام کارها و موفق شدن در آن ها باور دارد. اگر به توانایی خودتان در برآمدن از پس شرایط مختلف باور ندارید، آموزش افزایش اعتماد به نفس برای شما یک ضرورت است. هیچ کس نمی تواند با اطمینان صددرصد کاری را شروع کند و مطمئن باشد که همه چیز خوب پیش می رود، اما این باور داشتن به توانایی های فردی در زمان بروز مشکلات است که باعث می شود افراد برای رسیدن به خواسته هایشان قدم بردارند. بدون وجود این باور ممکن است خیلی راحت از دنبال کردن خواسته ها و اهدافمان دست بکشیم. چرا که از شکست خوردن و گیر افتادن در شرایط سخت می ترسیم.

اثرات نداشتن اعتماد به نفس چیست؟

ناتوانی در سه برابر کردن اعتمادبه نفس نه تنها ضربه ی بزرگی به موفقیت شغلی ما می زند، بلکه بر روابط فردی و زندگی شخصی مان نیز اثر منفی می گذارد. زمانی که ما به اندازه ی کافی به خودمان اعتماد نداریم، به ندرت قدمی برای بهبود زندگی مان برمی داریم. چرا که نه توان این تغییر را در خودمان می بینیم و نه باور داریم که لایق زندگی بهتری هستیم. ما در شرایط نامناسب گیر می افتیم چرا که باور می کنیم به اندازه ی کافی خوب نیستیم.

با خودمان فکر می کنیم که من به اندازه ی فلان عکاس خوب نیستم، پس نمی توانم عکاس موفقی بشوم. من به اندازه ی فلان همکارم در ارائه ی ایده های خلاقانه خوب نیستم، پس ارزشی برای شرکت ندارم و هزاران مثال دیگر. آموزش افزایش اعتمادبه نفس امری ضروری است. حتی اگر تصور می کنید که اعتماد به نفس کافی دارید، بهتر است این ویژگی را در خودتان تقویت کنید. گاهی اعتماد به نفس افراد بنا به موقعیت تغییر می کند. ممکن است شما در محل کارتان اعتمادبه نفس بالایی داشته باشید، اما در روابط عاطفی تان به خاطر عدم اعتماد به نفس دچار ناکامی شوید. بنابراین آموزش افزایش اعتماد به نفس می تواند به هرکسی کمک کند تا فارغ از موقعیتی که در آن قرار می گیرد، با اعتماد و اطمینان بیشتری نسبت به خود رفتار کرده و نتایج بهتری نیز کسب کند.

برای افزایش اعتماد به نفس روی عکس زیر کلیک کنید و در دوره کیمیاگر ثبت نام کنید

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام روی عکس زیر کلیک کنید

اثرات نداشتن اعتماد به نفس

 

 

برچسب‌ها: , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

4 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست