فیلموبلاگویدیو انگیزشی موفقیت

آقای گل زندگیت شو ، از همه فرصتها استفاده کن – اریک توماس

اشتراک گذاری این مطالب در:

از همه فرصتها استفاده کن تا موفق شوی

از همه فرصتها استفاده کن تا بتوانی به آرزوهایت برسی. ما انسان ها در زندگی فرصت های زیادی در مقابلمان قرار می گیرد. اما در بسیاری از مواقع به آسانی از همه آنها عبور می کنیم. مشکل اصلی از آنجا شروع می شود که قادر به دیدن فرصت ها نیستیم. بسیاری از ما برای تغییر در زندگی به دنبال معجزه هستیم.

تصورمان این است که فرصت به معنای یک تغییر ناگهانی و یک معجزه است که به صورت خودکار زندگی را متحول می کند. در حالی که هیچ گاه زندگی هیچ فردی به خودی خود تغییر نمی کند. شاید اینجا پای شانس هم به میان بیاید و تصور کنیم اگر همسایه، دوست یا همکار ما موفق شده، به دلیل شانس و اقبالی است که با او یار شده است.

مشکل از آنجا شروع می شود که ما فرصت را به معنای شانس و اقبال می دانیم. در حالی که فرصت گاهی در قالب زمان و گاهی در قالب استعداد و توانایی و گاهی هم در قالب سرمایه و منبع مالی ظاهر می شود. توانایی افراد در شناخت یکی از این موارد آنها را برای دستیابی به هدف هایشان یاری می کند.

فردی که هیچ منبع و سرمایه مالی ندارد. اما در عوض او فرد توانمند و باهوشی است که می تواند در زمینه کسب و کارهای دیجیتال موفق شود. این توانمندی برای او یک فرصت است که می تواند او را از شرایط بد فعلی به سمت آینده ای روشن و موفق سوق دهد. در بسیاری از مواقع هم فرصت به شکل زمان ظاهر می شود. وقتی نه مهارت و تخصصی داشته باشیم و نه سرمایه مالی، تنها زمان است که می تواند در خدمتمان قرار بگیرد تا به دنبال اهداف و آرزوهای خود برویم.

اغلب افرادی که در طی یک دوره زمانی به دنبال یادگیری مهارت های جدید می روند، از فرصت زمانی پیش روی خود نهایت استفاده را می برند. پس در اینجا نه شانس و اقبال، بلکه این تلاش و کوشش فردی است که باعث می شود این افراد از شرایط نامطلوب امروز به سمت موفقیت حرکت کنند.

چطور باید از همه فرصتها استفاده کنی

چطور باید از همه فرصتها استفاده کنی

برای استفاده از فرصت ها ابتدا باید به خودآگاهی برسید. بسیاری از افراد نسبت به شرایط فعلی خود گله و شکایت دارند. اما اگر این افراد را پس از چند سال ببینید از اینکه این روزها را به راحتی از دست داده اند، ناله می کنند. در واقع آنها فرصت های دیروز را ندیده اند. فرصت های امروز را هم نمی بینند و در نتیجه آینده ای مبهم و نامعلوم در انتظارشان است.

فرصت ها همیشه وجود دارند و این ما هستیم که باید قادر به دیدن آنها باشیم. باید کسی باشد تا خود را ملزم به پیدا کردن فرصت ها کند. وقتی از ما بپرسند آیا به آنچه که خواستید دست پیدا کردید، قطعا رضایتی از وضعیت امروز خود نخواهیم داشت. این نارضایتی نتیجه از دست دادن فرصت هاست. پس نشان می دهد که اکنون هم فرصت ها وجود دارند و فقط باید آنها را دریابیم.

این ویدئوی انگیزشی سخنرانی اریک توماس درباره فرصت هاست. فرصتهای کوچیکی که شاید به نظر بی اهمیت بیان اما اینطور نیست. این ما و آمادگی قبلی ماست که می تونه فرصتهای کوچیک رو به فرصت های بزرگ تبدیل کنه. اگر فقط به همون فرصت محدود فکر کنیم پس محدود تلاش خواهیم کرد و همچنین محدود رشد خواهیم کرد.
توماس در این سخنرانی با اشاره به ماجرای یک بسکتبالیست به شما می گوید که آقای گل زندگی تان باشید. از تک تک فرصت های کوچک استفاده کنید و همیشه آماده بکار باشید. هیچ کس نمی تونه جلوی شما رو بگیره!
خود ساخته تماشای این فیلم را به شما پیشنهاد می کند. امیدواریم از آن استفاده ببرید و اراده خود را بیش از قبل تقویت کنید.

برچسب‌ها: , , , , , ,
مقالات پیشنهاد شده

2 دیدگاه. Leave new

ما عاشق خواندن نظرات شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست